خبرهای داغ:
دبیر ستاد انتخابات استان همدان خبر داد

ثبت‌نام ۶۴۳۶ داوطلب در انتخابات شوراهای شهر و روستای استان همدان

دبیر ستاد انتخابات استان همدان از ثبت‌نام ۶ هزار و ۴۳۶ داوطلب در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستای استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۱۶۱۹
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ابوالقاسم الماسی با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام افراد در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا از ساعت 24 روز ششم فروردین ماه به اتمام رسید، اظهار داشت: در مهلت تعیین شده در نهایت 6 هزار 436 داوطلب برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان همدان ثبت‌نام کردند.

وی افزود: از مجموع تعداد افراد ثبت نام شده، یک هزار و 173 نفر داوطلب شورای شهر و پنج هزار و 263 داوطلب نیز متقاضی شرکت در رقابت انتخابات شورای روستا شدند.

دبیر ستاد انتخابات استان همدان بیان کرد: از مجموع داوطلبانی که در انتخابات شوراهای شهر و روستا ثبت نام کرده‌اند 255 نفر را بانوان تشکیل می‌دهند و یک‌هزار و 959 نفر از داوطلبان ثبت‌نام کننده سابقه نمایندگی شورا را دارند.

وی گفت: در مجموع 164 کرسی برای شورای اسلامی شهر و سه هزار و 29 کرسی برای شورای اسلامی روستا در استان همدان پیش‌بینی شده است اعضای هیئت اجرایی تا 23 فروردین ماه جاری نتایج استعلام از مراجع چهارگانه را اطلاع‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار