خبرهای داغ:
حجت الاسلام نوری: دشمن به دنبال فاسدسازی و آلوده سازی کشور است و برای این کار درصدد نفوذ در بخش ها و حوزه های مختلف بوده و در این راه به دنبال شبکه سازی جریانی در نظام است.
کد خبر: ۸۸۴۱۶۰۵
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خوانسار، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خوانسار در نشست فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج که در سالن اجتماعات سپاه برگزار شد با اشاره به لزوم قیام در راه خدا اظهار کرد: قیام در صورتی نتیجه بخش خواهد بود که خالص و برای خدا و حول محور رهبر و ولی و بر اساس فکر و برنامه باشد.

حجت الاسلام نوری با بیان چهار مقطع تاریخی گفت: بعثت به عنوان آغاز اسلام، غدیر استکمال اسلام، عاشورا احیاء اسلام و عصر ظهور نیز به عنوان عصر جهانی شدن اسلام است ومقطع کنونی قبل از ظهور که انقلاب اسلامی مقدمه ساز آن است.

وی افزود: در عصر پیش از ظهور دو جبهه در برابر انقلاب اسلامی قرار دارد، در یک جبهه استکبار جهانی به رهبری آمریکا و جبهه دیگر، جبهه سکولار درونی است که دو شاخصه شجاعت و صراحت را ندارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خوانسار با تاکید بر آنچه که جبهه استکبار به دنبال آن است تصریح کرد: در این جبهه آمریکا به دنبال یک زبان واحد، فرهنگ و کالای مشترک، متمرکز کردن اطلاعات، غربی سازی، توسعه ایدئولوژی غربی و مدل لیبرال دموکراسی و به دنبال نهادینه کردن فرهنگ و سبک زندگی غربی است.

وی اضافه کرد: آمریکا به دنبال آن است که حاکمیت جهان را به دست آورد و قدرت رقبا را در منطقه مهار کرده و قدرت مطلق جهانی شود و انقلاب اسلامی را مهار و بر ذخائر انرژی منطقه تسلط یابد.

حجت الاسلام نوری جبهه سکولار درونی را نیز دنبال کننده اهداف غرب بیان کرد و گفت: این جبهه در جریان نفوذ حرکت می کند و به دنبال براندازی نظام اسلامی است و با تغییر تاکتیک و نگرش و ساختار درونی در صدد ایجاد اشتباهات محاسباتی در سه حوزه مردم، مسئولان و نخبگان است.

وی به تبعیت گزینشی و نفاق آمیز این جبهه از ولایت فقیه اشاره کرد و ادامه داد: جبهه سکولار درونی تلاش جدی برای ارتباط با آمریکا و جبهه گیری در مقابل مساعدت ایران به جبهه مقاومت دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خوانسار به شکست نقشه های آمریکا برای تبدیل شدن به قدرت برتر در دهکده جهان اشاره کرد و افزود: آمریکا به دنبال بازسازی ورشکستگی اقتصادی خود است که بیش از ۲۰ تریلیون دلار بدهی به همراه داشته است.

وی خاطر نشان کرد: دشمن به دنبال فاسدسازی و آلوده سازی کشور است و برای این کار درصدد نفوذ در بخش ها و حوزه های مختلف بوده و در این راه به دنبال شبکه سازی جریانی در نظام است و لذا بسیجیان باید آمادگی و بصیرت لازم را برای مقابله با این جریان ها داشته باشند.

اثربخشی، رویکرد برنامه های بسیج در سال ۹۶  

فرمانده سپاه ناحیه خوانسار نیز در ادامه این نشست با اشاره به گزارشی از عملکرد یک ساله بسیج و سپاه در شهرستان خوانسار اظهار کرد: در حوزه های جهاد کبیر، انقلابی گری، نفوذ و مردم سالاری دینی باید کار و تاکید بیشتری شود.

سرهنگ محسن پاشایی تبیین و روشنگری را مقدمه جهاد کبیر بیان کرد و گفت: رویکرد برنامه های بسیج در سال ۹۶  با تاکید بر اثربخشی است و باید آسیب ها، تهدیدات و فرصت ها را در این راه شناسایی کنیم.

وی افزود: در انجام برنامه های بسیج نباید از جایگاه مسجد غافل شویم و باید مسجد را در حول محور فعالیت های بسیج قرار دهیم.
ارسال نظرات