صبح امروز صورت گرفت؛

اعزام 48 نفر از بسیجیان بیجاری به مناطق عملیاتی جنوب کشور

صبح امروز در قالب کاروان راهیان نور 48 نفر از برادران بسیجی پایگاه های مقاومت سپاه بیجار جهت بازدید از مناطق علمیاتی به جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۴۱۵۹۸
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در هفتمین روز از سال فصل بهارسال 96 ،پنجاه نفر از برادران بسیجی پایگاه های مقاومت سپاه بیجار جهت بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس به جنوب کشور اعزام شدند.


فرمانده سپاه بیجار در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن تبریک سال نو ،هدف از برگزاری این اردو را آشنایی نسل جوان با رشادت های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس است.


وی گفت: اردوی راهیان نور مهمترین اقدام فرهنگی در مقابل هجمه های دشمنان است.


عسکری با تاکید بر اینکه امروز اعزام این کاروان‌ها از جای جای کشورمان به مناطق عملیاتی به یک ارزش تبدیل شده  و یک حرکت فرهنگی است ،افزود: یکی از برنامه‌های فرهنگی اجرایی توسط سپاه به مناسبت سال نو برگزاری اردوهای راهیان نور است.


فرمانده سپاه بیجار تصریح کرد: دفاع مقدس ما ریشه در اصل نظام اسلامی دارد و اعزام این کاروان‌ها به این مناطق برای شناخت فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس در بین نسل جوان صورت می گیرد.


عسکری  با بیان اینکه رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس رشادت‌های بسیاری برای حفظ و پاسداشت کشور انجام دادند، تصریح کرد: از همین رو ضرورت دارد، دلاوری‌های رزمندگان برای نسل سوم و نسل چهارم انقلاب اسلامی به صورت کامل تببین و تشریح شود.


وی با اشاره به اینکه اعزام خواهران در 4 فروردین انجام شده است، اضافه کرد: اعزام برادران نیز امروز فروردین‌ماه انجام خواهد شد.


فرمانده سپاه بیجار با اشاره به اینکه در هر مرحله 48 نفر از شهرستان بیجار به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند، افزود: مدت زمان استقرار اردوها در این مناطق سه روز است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار