کارشناس مسائل مذهبی گفت: رهبر فرزانه انقلاب در خصوص راهیان نور فرموده‌اند که راهیان نور می تواند از نفوذ دشمن جلوگیری کند چراکه اگر ما فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج دهیم جای هیچ شک و شبهه ای برای جوانان به وجود نخواهد آمد و آنها گمراه نمی‌شوند.
کد خبر: ۸۸۴۱۵۸۸
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۷

حجت الاسلام محمد دربندی کارشناس مسائل مذهبی و زائر راهیان نور در گفت‌و گو با خبرنگار بسیج با اشاره به اینکه راهیان نور می‌تواند ابزاری محکم در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن باشد، گفت: اردوهای راهیان نور یکی از مولفه‌ها و ابزارهای مهمی است که می تواند تهاجم ها و فتنه‌های دشمن را خنثی سازد.

وی افزود: امروزه جنگ دشمن با ملت ایران، جنگ نرم است. دشمن در جنگ سخت در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران راه به جایی نبرد، در نهایت به دنبال استحاله فرهنگی کشور آن هم از طریق جنگ نرم هستند.

این کارشناس مسائل مذهبی تصریح کرد: دشمن قصد دارد با ضربه زدن به فرهنگ اسلامی نظام ما را خدشه دار کنند ولی کور خوانده‌اند جوانان ایرانی مثل کوه در برابر آنها ایستاده اند و جواب دندان شکنی خواهند گرفت.

حجت الاسلام دربندی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره راهیان نور ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب در خصوص راهیان نور فرموده‌اند که راهیان نور می تواند از نفوذ دشمن جلوگیری کند چراکه اگر ما فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج دهیم جای هیچ شک و شبهه ای برای جوانان به وجود نخواهد آمد و آنها گمراه نمی‌شوند.

وی افزود: همه مسئولین باید شرایطی را به وجود آورند تا همه افراد به ویژه جوانان از این سفر معنوی و زیارتی دیدن کنند.

این کارشناس امور مذهبی تصریح کرد: اعزام دانش‌آموزان و دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب دو خاصیت مهم دارد یکی اینکه سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می شود و دیگر سبب تغییر در رفتار جوانان می شود به همین علت است که دشمن در صدد تضعیف اردوهای معنوی راهیان نور است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان نور یکی از دستاوردهای جمهوری اسلامی است که باعث می‌شود هرساله جمعی از مردم به این یادمان‌ها مشرف شوند و مناطق عملیاتی را با با چشم خود و زنده مشاهده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات