مدیرکل اوقاف سمنان:

طرح آرامش بهاری در 50 امامزاده استان سمنان در حال برگزاری است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: طرح آرامش بهاری ویژه ایام نوروز در 50 امامزاده و بقعه متبرکه در سطح استان سمنان در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۸۴۱۵۵۱
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله واحدی در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در امامزاده علی ابن جعفر(ع) سمنان اظهار کرد: این طرح از روزهای پایانی سال 95 در 50 امامزاده استان آغاز شده و تا پانزدهم فروردین ماه ادامه دارد.

وی افزود برنامه های متنوعی در این طرح پیش بینی شده که بخشی از آنها مانند ویژه برنامه لحظه تحویل سال نو به خوبی اجرا شده و برخی همچنان ادامه دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: برپایی خیمه های معرفت، ایستگاه های صلواتی، نمایشگاه های فرهنگی، اقامه نماز جماعت، اسکان و ... از دیگر برنامه های این طرح است.

وی تصریح کرد: بقاع متبرکه و امامزادگان به عنوان پناه گاهی امن در تمام ایام سال مورد رجوع مردم است و تلاش داریم با ایجاد فضایی متناسب با شان این بزرگواران، خدمات مناسبی به مراجعین ارائه گردد.

واحدی خاطرنشان کرد: یکی از اولویت های فعالیت ها در بقاع متبرکه اجرای برنامه های فرهنگی متنوع و متناسب در طول سال جهت تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی جامعه بر اساس منویات مقام معظم رهبری است که یکی از شاخص ترین برنامه های طول سال اجرای برنامه آرامش بهاری می باشد.

لازم به ذکر است در طول سال ویژه برنامه های آرامش بهاری، سوگواره یاس نبوی، نشاط معنوی، ضیافت الهی، بصیرت عاشورایی، جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی، مسابقات قرآن کریم، تکریم و بزرگداشت امازادگان، نکوداشت دهه وقف، مهر تحصیلی، مهر تندرستی، دست های مهربانی، زائران حرم حسینی و رضوی(ع) از مهمترین برنامه های فرهنگی و اجرای نیت واقفین است که توسط ادارات اوقاف و امور خیریه استان در طول سال اجرا می شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار