عابد حقدادی سرپرست اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی با حضور در منزل شهید مدافع حرم شهید سعید مسلمی با خانواده این شهید والامقام دیدار کرد .
کد خبر: ۸۸۴۱۵۳۸
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج،مرکزی سرپرست اداره کل ورزش وجوانان  استان مرکزی در این دیدار شهدا را ذخیره های قیامت خواند و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ ویژه شهدای مدافع حرم گفت: شهدا برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و اسلام از همه چیز خود گذشتند و در این راه با غیرت و قدرت از حریم اهل بیت(ع) دفاع کردند.
 
وی با اشاره به اعتقادات قوی، محکم و بصیرت شهدا در انتخاب راه درست عنوان کرد: شهدا همواره گوش به فرمان رهبری بودند و پیش از آنکه رهبر معظم انقلاب حکمی مبنی بر اعلام واجب بودن جهاد صادر فرمایند خود داوطلبانه در این راه وارد عمل شده اند و این امر نشان دهنده بصیرت بالای آنها است بنابراین باید این پیام مهم و ماندگار شهدای مدافع حرم که همان دفاع از حریم ولایت و بصیرت داشتن در تداوم راه انقلاب است را نصب‌العین خود قرار دهیم.
 
حقدادی ادامه داد :  نام  این شهید همواره در جامعه ورزش وجوانان مطرح بوده است چراکه ورزشکاران زیادی را به جامعه معرفی کرده اند
 
سرپرست اداره کل ورزش وجوانان با بیان خاطراتی از این شهید  خصوصا در خصوص  ورزش منطقه فوتبال گفتند : این شهید همواره دغدغه  فعالیت ورزشی جوانان این این منطقه را  داشتند که در ان زمان با هماهنگی های لازم  باشگاه کاراته این شهید فعال شده بود در در شرف  گرفتن مجوزهای لازم  بودند که در رجه رفیع شهادت نائل گردیدند
 
پدرشهید سعید مسلمی در این دیدار با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا، کمتر از شهادت نیست، گفت: اگر فرهنگ ایثار و شهادت در یک جامعه رواج پیدا کند، هیچ دشمنی قدرت غلبه بر آن جامعه را نخواهد داشت.
 
وی افزود: شهدای مدافع حرم در هر کجا که به شهادت رسیده باشند مانند آن است که خونشان در کنار ضریح ابا عبدالله‌الحسین(ع) ریخته باشد و امروز شهدای مدافع حرم نه برای خانواده‌ها بلکه برای کل مردم ایران اسلامی افتخارآفرین هستند.
 
پدرشهید سعید مسلمی اظهار کرد:  با پیگیریهای متعدد بزودی سالن ورزشی رزمی در منطقه فوتبال بنام این شهید ساخته خواهد شد تا  جوانان این منطقه رهرو  راه این شهید باشند
 
 در پایان این  دیدار از سوی سرپرست اداره کل ورزش وجوانان استان با اهداء لوح و هدیه از خانواده این شهید تقدیر بعمل آمد
ارسال نظرات