خبرهای داغ:
دلنوشته ای از زائرین سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین:
من در اینجا عشق را به معنای واقعی حس کردم و در ذهنم تعریف و معنا کردم. من اینجا بدر و خنین را دیدم٬ من اینجا شجاعت و دلاوری را حس می کنم٬ من چیزهایی که پای روضه ها و هیئت ها شنیدم را اینجا حس می کنم.
کد خبر: ۸۸۴۱۵۲۷
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
به گزارش ستاد خبری و اطلاع رسانی راهیان نور مستقر در خرمشهر، من در اینجا عشق را به معنای واقعی حس کردم و در ذهنم تعریف و معنا کردم.
من اینجا بدر و خنین را دیدم٬ من اینجا شجاعت و دلاوری را حس می کنم٬ من چیزهایی که پای روضه ها و هیئت ها شنیدم را اینجا حس می کنم.
 من اینجا صحنه عاشورا را حس می کنم؛ اون دلدادگی ها ... اون جانفشانی ها ... ایثار٬ شهادت و شهامت را اینجا حس می کنم.
 من اینجا فهمیدم اندیشه بر جنگ افزارها غلبه می کند و فهمیدم که می توان اعتقاد را بر توپ و تفنگ ترجیح داد و پیروزی موفقیت در اندیشه و تفکر است.
من با یک مطالعه از قبل به این مناطق آمدم و خودم را مسافر سرزمین عشق و خوبی ها می دانم٬ سختی هایی که اینجا هست باعث می شود که بر نفس خودمان چیره شویم.
 مکان روی انسان ها تاثیرگذار است وقتی وارد سرما می شود سرما را حس می کند٬ وقتی وارد گرما می شود گرما را حس می کند اینجا هم فضای معنوی حاکم است که در زندگی ما تاثیر می گذارد.
با خانواده به این سفر آمدیم تا توفیقی شود برای زندگیمان و امیدوارم دوباره به این سفر بیایم.
دوست دارم که با شهدا محشور شوم و این حال و هوا و بودن در کنار شهدا را در آن دنیا داشته باشیم و ما را شفاعت کنند.
 این مناطق  کاملا عرفانی٬ فلسفی هستند٬ در واقع این مناطق  میعادگاه عاشقان است که انسان ساز است ان شالله همه توفیق حضور در ایم مکان را پیدا کنند.  جنگ نرم یعنی عملیات فرهنگی٬ اعتقادی و روانی برای تغییر آداب و رسوم یک کشور است.




4001/پ20/ب/207
ارسال نظرات
پر بیننده ها