خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شید اصفهان قزوین
کبیری اظهار داشت:راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی است که باید این فرهنگ دفاع مقدس، به نسل جدید انتقال داده شود.
کد خبر: ۸۸۴۱۵۲۵
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
علیرضا کبیری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شید اصفهان قزوین در گفت و گو با خبرنگار سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین با تبریک سال نو اظهار داشت:راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی است که باید این فرهنگ دفاع مقدس، به نسل جدید انتقال داده شود.
وی عنوان کرد: راهیان نور یک تفکر بسیجی است و وقتی زائرین به راهیان نور می آیند این تفکر بسیجی به صورت عملی انتقال داده می شود و این حرکت عملی راهیان نور اهمیت زیادی دارد و در این زمینه برنامه ریزی های زیادی انجام می شود تا به صورت نهادینه در آید.
کبیری یادآور شد: هدف از این اردوها ابتدا آشنایی با مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بود اما رفته رفته هدفم تغییر کرد وشیفته و عاشق این مناطق و شهدای این مناطق شدم همین شد که سه سال پیاپی به این مناطق سفر کردم.
وی خاطر نشان کرد: افرادی که به این مناطق پا گذاشته اند رفته رفته با رشادت های رزمندگان آشنا می شوند و همین افراد پس از این سفر به شهرهای خود سفر کرده و از رشادت های این مردان راستین سخن به میان می آورند و مردم را از رشادت های رزمندگان تعریف می کنند.
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شید اصفهان قزوین در ادامه یادآور شد: دنیا هیچ ارزشی ندارد و آدمی باید برای رسیدن به خداوند باید از چیزهای فراوان گذشت کند و به ارزشهای معنوی برسد که درس ایثار، فداکاری، رشادت و ... را از شهداء می توان آموخت.
وی در پایان عنوان کرد: به همه پیشنهاد می کنم که حتما برای یک بار هم که شده به این مناطق سفر کرده و با این مناطق آشنا بشوند و سپس به عنوان راویان هدایت و آشنا کردن مردم به این مناطق کوشا باشند.


4001/پ20/ب/206
ارسال نظرات
پر بیننده ها