خبرهای داغ:
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: یادمان‌های دفاع مقدس بهترین مکان برای تبلیغ انقلابی بودن است و می‌توان یادمان‌های شهدا را مکتبی برای تربیت نیروهای انقلابی تبدیل کرد.
کد خبر: ۸۸۴۱۵۱۵
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه سفر به خوزستان و زیارت یادمان‌های شهدا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دفاع مقدس در زمان خاصی اتفاق افتاد و هزینه‌ای برای آن صرف شد که نتیجه آن تولید فرهنگ دفاع مقدس بود.

وی بیان کرد: اگر می‌خواهیم فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های آینده منتقل شود نباید به انتقال ظاهری این فرهنگ اکتفا کنیم بلکه لازمه این امر وجود کارگاه‌های آموزشی است که منظور از کارگاه‌ها تنها منبر و رسانه نیست بلکه کارگاه واقعی قدم گذاشتن بر جای پای شهدا و پیروی از راه حقیقی آنان است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: شهدا انسان‌ها را دعوت می‌کنند تا سیر و سلوک حقیقی را نظاره کنند که در این عرصه یادمان‌های دفاع مقدس کارگاه باز تولید فرهنگ جهاد و دفاع مقدس هستند.

وی عنوان کرد: زائران شهدا در قدمگاه شهدا در مسیرهایی که آنان قدم برداشتند دوران دفاع مقدس را بیشتر درک می‌کنند که این درک و احساس در یادمان‌های دفاع مقدس نسبت به شهرها، استانها و یا در کلاس درس امکان پذیرتر است.

رضایی با بیان اینکه حرکت راهیان نور نسبت به سایر برنامه‌های فرهنگی از برجستگی بسیار بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: برجستگی‌های یادمان‌های دفاع مقدس در فرآیند تولید فرهنگی و حفظ روحیات دفاع مقدس نقش مهمی را ایفا می‌کنند که از جمله ابتکارات و نوآوری‌های مهم در حوزه فرهنگ جمهوری اسلامی محسوب می‌شود که باید تداوم یابد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام سپاه و بسیج یک نهضت انقلابی دانست و اضافه کرد: یادمان‌های دفاع مقدس بهترین مکان برای تبلیغ انقلابی بودن است، می‌توان یادمان‌های شهدا را مکتبی برای تربیت نیروهای انقلابی تبدیل کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها