خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه امام رضا(ع) همت آباد:
اسلام چگینی گفت: حرکت عظیم برادران و خواهران به مناطق عملیاتی جنوب نشات گرفته از دوران دفاع مقدس بوده و همین دیدگاه ها و افکار مقدس مردم است که شهدا را مایه افتخار و اقتدار میهمن اسلامی می گرداند.
کد خبر: ۸۸۴۱۴۷۸
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۹
اسلام چگینی فرمانده پایگاه امام رضا(ع) همت آباد حوزه مقاومت بسیج ابوذر در گفت و گو با خبرنگار بسیج گفت: تعداد ۴۰ نفر از بسیجیان پایگاه امام رضا(ع) همت آباد حوزه در اردوی عظیم راهیان نور سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین شرکت کردند و  با حضور در اردوهای راهیان نور بار دیگر با شهدا تجدید میثاق کردند.
وی خاطر نشان کرد: حرکت عظیم برادران و خواهران به مناطق عملیاتی جنوب نشات گرفته از دوران دفاع مقدس بوده و همین دیدگاه ها و افکار مقدس مردم است که شهدا را مایه افتخار و اقتدار میهمن اسلامی می گرداند.
چگینی یادآور شد: این سرزمین متعلق به افرادی هست که دل شان برای اسلام و برای قرآن می‌تپد.
 وی افزود: راه شهیدان ما همیشه راه وصول به آرمان های اصیل انقلاب اسلامی و راه بصیرت می باشد.
 فرمانده پایگاه امام رضا ع عنوان کرد: در این سفرها دو نگاه وجود دارد یکی نگاه معنوی نسل‌های سوم و چهارم در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و نگاه دوم نیز وحدت رویه ملی و ارزشی می باشد.
وی به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و ابراز کرد: راهیان نور یک ابتکاری بسیار بزرگ و مهم و یک فناوری نوین برای استفاده از ثروت و معدن طلای دفاع مقدس است.و ما باید به نحو احسن این فناوری را به کار گیریم و با توسل به ائمه و شهدا راه را گم نکنیم.
 
1001/پ30/ب/194
ارسال نظرات
پر بیننده ها