مسوول زائرسرای استان مرکزی در گفتگو با«بسیج»:
پارسا گفت: با وجود اینکه سال اولی است که به صورت کاروانی میزبانی می کنیم، اما بالای 1000 نفر از استان مرکزی را اسکان داده ایم.
کد خبر: ۸۸۴۱۴۶۰
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مناطق عملیاتی دفاع مقدس، مهدی پارسا مسوول زائرسرای استان مرکزی با بیان اینکه اولین سالی است که برای میزبانی زائرین استان مرکزی به صورت کاروان در اردوهای راهیان نور قدم گذاشته اند اظهار داشت: زائرسرای استان مرکزی توانسته است ظرفیت 700 نفر را برای زائرین تعبیه کند.

وی افزود: با وجود اینکه سال اولی است که به صورت کاروانی میزبانی می کنیم، اما بالای 1000 نفر را از استان مرکزی را اسکان داده ایم. در ایام باقیمانده از سال جدید هم خادمین آماده اسکات دهی به زائرین هستند و به طور تقریب می توان گفت 2000 نفر دیگر به این زائر سرا مراجعه کنند.

مسوول اردوگاه استان مرکزی از برنامه فرهنگی که برای زائرین راهیان نور تعبیه دیده بودند عنوان کرد: خادمین استان که همگی به صورت داوطلبانه برای خدمت رسانی به زائرین حاضر شده اند، برنامه ای تاثیر گذاری را هدف گذاری کرده اند. از جمله برنامه هایی که می توان به آن اشاره کرد، برگزاری حلقه های معرفتی بود که باعث شد زائرین حسی تازه ای را نسبت به شهدا درک کنند.

ارسال نظرات