راوی گیلانی حاضر در مناطق عملیاتی:

دعوت سیدحسین علم الهدی از دختر دانش آموز گیلانی

راوی گیلانی حاضر در مناطق عملیاتی در خصوص خاطرات حضور زائرین در مناطق عملیاتی گفت: دختر گیلانی به دعوت شهید علم الهدی به راهیان آمد و چادری شد.
کد خبر: ۸۸۴۱۴۱۷
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷

سیروس غلامی از یادگاران دفاع مقدس و راویان ستاد راهیان نور گیلان در گفتگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج گیلان به مناطق عملیاتی، در خصوص خاطرات خود در مناطق عملیاتی اظهار کرد:دانش آموزان دختر گیلان به اردوی راهیان نور آمده بودند، دختری درصندلی آخر یکی از اتوبوس ها نشسته بود که چادر به سر نداشت و هیچ توجهی به صحبت های مسئول کاروان و راوی ها نداشت و نظم اتوبوس را بهم می ریخت.

وی ادامه داد:وقتی به یادمان هویزه رسیدیم شلوغ می کرد و نه به روایت ها گوش می داد و هم حواس مابقی دانش آموزان را پرت می کرد. در یادمان شلمچه هم که رسیدیم گفت مریض هستم و او را تحویل امدادگران دادیم و رفتیم.

روای مناطق عملیایت افزود:این اردو با شلوغی این دختر که فرشته نام داشت به اتمام رسید و 25 روز از این ماجرا گذشت تا اینکه دانش آموزان جا مانده راهیان نور از هر مدرسه را جمع آوری کردند تا به حد نصاب یک کاروان دوباره به مناطق عملیاتی اعزام کنند.

غلامی اضافه کرد:وقتی کاروان به اردوگاه رسید، دیدیم همین دختر دوباره به راهیان نور آمده است اما با مرتبه قبل زمین تا آسمان فرق دارد و این بار چادری شده است.

وی افزود:دبیری که با آنها بود گفت این همان دختر است اما فرشته این بار فرشته شده است. یادمان گردی را شروع کردیم و به یادمان هویزه رسیدیم. دیدم این دختر از جمع کاروانی ها کمی فاصله گرفت و سر مزار شهید حسین علم الهدی رفت و شروع به گریه کردن کرد.

غلامی گفت:هر یادمان می رفتیم همین کارش بود تا اینکه رسیدیم به شلمچه و من می بایست در آنجا روایت گری می کردم وقتی دیدم این دختر گریه می کند گفتم تا این دختر پشت میکروفن نیاید و نگوید ماجرا چیست من روایت گری نمی کنم.

وی گفت:این دختر بلند شد و بسم الله گرفت و گفت: من خودم به راهیان نور نیامدم. دفعه اولی که به راهیان نور آمدم پشیمان شدم و گریه می کردم که چرا از فرصتی که پیش آمد استفاده نکردم. یک شب در عالم خواب دیدم. راهی مدرسه هستم با همان حالت ناراحتی. نزدیک مدرسه یک جوان مودب جلوی من را گرفت، از من پرسد خواهر چرا ناراحتی؟ گفتم که از اینکه از راهیان نور استفاده نکردم  و برگشتم ناراحتم.

غلامی یادآور شد:این جوان به من گفت من حسین علم الهدی هستم برو شلمچه! من گفتم که راهیان نور دیگر نمی برند. این جوان گفت: مدرسه برای راهیان از دوباره ثبت نام می کنند برو نام نویسی کن و به شلمچه برو.رفتم مدرسه از دوستان جویا شدم که مگر بازهم راهیان نور می برند؟ گفتند آره. سراغ مدیر رفتم با اصرار نام نویسی کردم و الان به شلمچه آمده ام.اگر شهدا بخواهند می توانند مدد کنند این دختر گیلانی به دعوت شهید علم الهدی به راهیان آمد و چادری شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار