مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی از فعالیت ۱۶اکیپ راهداری همزمان با ايام نوروز در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۱۴۱۵
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، نوروز از راه رسید و سفرهای نوروزی شروع شد اما در این میان حمل و نقل جاده ای بیشترین سهم از این سفرها را برعهده دارد که علي اكبري با تشریح فعالیت های مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در ایام نوروز اظهار داشت نظارت بر ایمنی ناوگان های حمل و نقل از تاریخ ۲۵اسفند ماه باهمکاری پلیس راه و پایانه های مسافری اغاز و در ایام تعطیلات نوروز نیز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به خدمات قابل ارائه این اداره کل در ایام نوروز اظهار داست: در این ایام مجموعا ۳۴۰۰ دستگاه ناوگان عمومی، ۶۹۲ اتوبوس، ۱۰۶۰ دستگاه مینی‌بوس و ۱۶۹۰ دستگاه سواری در امر جابجایی مسافر حضور فعال خواهند داشت.

وی افزودامسال در طرح نوروز ۱۶ اکیپ راهداری در کل استان برای خدمات رسانی به مسافران اماده فعالیت هستند.

علی اکبری گفتدر سفرهای نوروزی امسال قیمت بیلیط اتوبوس های بین شهری افزایش نخواهند یافت.

وی از وجود ۱۴ راهدارخانه مرکزی، ۲۰ راهدارخانه ثابت و ۲۳ راهدارخانه سیار در راههای ارتباطی استان اذربایجان غربی خبر داد و اظهار داشت: این راهدارخانه ها در ۶۷ نقطه استان تردد در جاده‌ها را ایمن‌سازی می کنند.

وی با بیان اینکه در بخش راهداری هم اکنون بیش از ۴۰۰دستگاه ماشين الات راهداري سبک و سنگین اماده خدمات رسانی می باشند افزودخط کشی محورهای ارتباطی استان از دو هفته پیش شروع شده و بیش از هزارکیلومتر خط در محورهای اصلی و فرعی استان زده شده است.

وی با اشاره به دیگر خدمات این اداره کل در راستای ایمن سازی جاده های استان خاطر نشان کردمرمت گاردیل های آسیب دیده,رفع نقص چراغ های چشمک زن, لکه گیری و چاله پرکنی محورهای ارتباطی از مهمترین این اقدامت برای مهیا کردن زمینه های سفر مطمن و بی خطر برای شهروندان است.

ارسال نظرات