خبرهای داغ:
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم و مسئولین برای ارتقای سطح اقتصادی کشور و در راستای حمایت از تولید کننده ی داخلی باید از کالاهای ساخت داخل استفاده کنند.
کد خبر: ۸۸۴۱۴۱۲
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین جواد مجتهد شبستری ضمن تبریک سال نو و اشاره به نام امسال که اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال است گفت:اگر مردم و مسئولان در راستای حمایت از کالای ایرانی از تولیدات داخلی استفاده کنند توان اقتصادی کشور هم افزایش می یابد و این امر باید امسال در جامعه و کشور نهادینه شود.

وی ادامه داد: به همین منظور ودر راستای حمایت از تولیدات داخلی رهبری معظم تاکید کردند باید واردات کالایی که که در داخل مشابه آن تولید می شود حرام شرعی و قانونی باشد.

حجت­ الاسلام و المسلمین مجتهد شبستری تصریح کرد: برای ارتقای سطح اقتصادی در کشور علاوه بر حمایت از تولیدات داخلی باید از نیروی انسانی جوان که مولد و موتور حرکتی جامعه نیز هستند و دغدغه انقلابی دارند برای محقق شدن پروژه­های اقتصاد مقاومتی از آن­ها استفاده کرد.

وی در خصوص اینکه اقتصاد مقاومتی محقق شده است یا خیر افزود: هیچ گاه نمی­ توان منکر قضیه تحقق اقتصاد مقاومتی شد چرا که مسئولان و دولتمردان در راستای تحقق این مطالبه چندین ساله رهبری اقداماتی را انجام داده اند که گزارشات آن­ها نیز موجود است ولی چون مورد رضایت رهبری و مردم نیست امسال معظم له با تاکید بیشتری خواستار محقق شدن اقتصاد مقاومتی با محوریت اشتغال و تولید شدند.

ارسال نظرات