مسئول بسیج اصناف سپاه ناحیه مقاومت اراک از اعزام کاروان راهیان نور خانوادگی بسیج اصناف ناحیه مقاومت اراک به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۱۴۱۱
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۸

اسداله فرجی مسئول بسیج اصناف سپاه ناحیه مقاومت اراک در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ از اعزام کاوران راهیان نور خانوادگی بسیج اصناف ناحیه مقاومت اراک خبر داد و گفت: این کاروان 60 نفره در قالب یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه خودروی ون روز 7 فروردین‌ماه عازم مناطق عملیاتی جنوب خواهند شد.

وی افزود: زائران اعزامی این کاروان از مناطق شلمچه، اروندکنار، طلائیه، فکه و هویزه بازدید خواهند داشت و در این یادمان‌ها از روایتگری راویان دوران دفاع مقدس و برنامه مداحی نهایت بهره را خواهند برد.

مسئول بسیج اصناف سپاه ناحیه مقاومت اراک با اشاره به اهداف این اردوهای معنوی گفت: اعتمادسازی نسل جوان، ایجاد حس مسئولیت‌پذیری، زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و تقویت فرهنگ و تفکر بسیجی در مقابله با هجمه فرهنگی دشمن، زنده نگه‌داشتن آرمان‌های دفاع مقدس، پیوند نسل‌های جدید انقلاب با پیشکسوتان و بصیرت بخشی از جمله اهداف این اردوها است.

فرجی با اشاره به اینکه باتوجه به گستردگی خانواده اصناف هرساله شاهد استقبال بسیاری از این اردوها هستیم، گفت: متاسفانه به دلیل کمبود بودجه امکان اعزامی تمامی افرادی که تقاضای حضور در این مناطق را دارند نیست و حتی این کاروانی که امسال اعزام می‌شود به همت خیرین بوده که هزینه‌های آن را تقبل کرده‌اند. و اگر اعتبارات لازم تامین شود ظرفیت اعزام تا 10 دستگاه اتوبوس را نیز از خانواده بسیج اصناف خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور انسان را به خدا نزدیک می‌کندف گفت: این اردوهای معنوی جوانان ما را با مفاهیم بلند ایثار و شهادت و عشق به اهل بیت(ع) و ارزش‌های دفاع مقدس آشنا می‌کند و فرهنگ ناب اسلامی را بر جامعه حاکم می‌کند؛ و این همان مسئله‌ای است که دشمن از ان واهمه دارد یعنی ترویج فرهنگ اسلامی.

انتهای پیام/

ارسال نظرات