خبرهای داغ:
علی باقری یکی از خادمین زائرین سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با اشاره به اینکه این مناطق می‌تواند برای تحول انسان در درون و بیرون اثرگذار باشد، تصریح کرد: واقع قضیه این است که انسان در تا این شرایط قرار نگیرد و در یک محیطی که سرشار از معنویت و آکنده از یاد و خاطره رزمندگان و مردان خدا باشد قرار نگیرد نمی‌تواند معنا و مفهوم بلند حول حالنا الی احسن الحال درک کند.
کد خبر: ۸۸۴۱۳۹۵
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹
علی باقری یکی از خادمین زائرین سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گو با خبر نگار بسیج مستقر در خرمشهر، با اشاره به اینکه این مناطق می‌تواند برای تحول انسان در درون و بیرون اثرگذار باشد، تصریح کرد: واقع قضیه این است که انسان در تا این شرایط قرار نگیرد و در یک محیطی که سرشار از معنویت و آکنده از یاد و خاطره رزمندگان و مردان خدا باشد قرار نگیرد نمی‌تواند معنا و مفهوم بلند حول حالنا الی احسن الحال درک کند.

باقری بیان کرد: این سرزمین انسان را به خدا نزدیک می‌کند و جوانان ما را با مفاهیم بلند ایثار و شهادت و عشق به اهل بیت و ارزش‌های دفاع مقدس آشنا می‌کند. محصولات فرهنگی و معنوی دفاع مقدس یک محصولات واقعا بی پایان بی منتهایی است باید مدیریت به گونه ای باشد که ما بتوانیم حداکثر استفاده را ذخیرگاه بزرگ معنوی کنیم و چارچوب را هم فرمایشات رهبر معظم انقلاب قرار دهیم.

وی تاکید کرد: سپاه پرچمدار اردوهای راهیان نور بوده و تلاش‌های خوبی هم انجام داده و مجموعه دولت و دستگاه‌های اجرایی که نقش پشتیبانی را دارند باید برنامه‌ریزی شود.
 
1001/پ30/ب/189
ارسال نظرات
پر بیننده ها