خبرهای داغ:
حسن نجفی آتانی:

۱۱۰۰ نفر از زائرین شهرستان قزوین به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند

حسن نجفی آتانی مدیر کاروان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با تبریک سال نو اظهار داشت: به حول قوه الهی و با تدبیر فرماندهی ناحیه و کمک دستگاه های شهرستان قزوین ۲۱ دستگاه اتوبوس به استعداد ۱۱۰۰ نفر از زائرین شهرستان قزوین به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۴۱۳۹۳
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹
حسن نجفی آتانی مدیر کاروان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج مستقر در خرمشهر، با تبریک سال نو اظهار داشت: به حول قوه الهی و با تدبیر فرماندهی ناحیه و کمک دستگاه های شهرستان قزوین ۲۱ دستگاه اتوبوس به استعداد ۱۱۰۰ نفر از زائرین شهرستان قزوین به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
وی با اشاره به عمق حرکتی راهیان نور خاطرنشان کرد: راهیان نور یکی از بهترین راهکارهای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است و همانطور که راهیان نور یک عملیات بزرگ فرهنگی محسوب می شود، تأثیر بسزایی در مقابله با جنگ نرم دشمنان خواهد داشت.

نجفی یادآور شد: دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب و ایادی آنان در داخل در راستای تخریب چهره نظام اسلامی و دوستداران انقلاب و کم رنگ کردن جان نثاری‌ها واز خود گذشتگی‌های غیورمردان این سرزمین انقلابی و اسلامی هستند و  راهیان نور  می تواند یکی از موثرترین راه‌هایی باشد که بتوان در برابر این همه هجمه دشمنان داخلی وخارجی ایستادگی کرد.
مسوول آماد و پشتیبانی سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین تصریح کرد: زنان ومردانی که به این سرزمین سفر می کنند درس رشادت وشهامت وایستادگی ودوست شناسی ودشمن شناسی وخستگی ناپذیری درراه انجام وظیفه و تحصیل رضایت حضرت دوست تا آخرین لحظه و با تمام وجود می آموزند.
وی عنوان کرد: زائرین در اردوهای راهیان نور بیش از پیش با ایستادگی‌ها و مقاومت‌های دلیرانه فرزندان این آب و خاک آشنا و با الگوگیری از سالار شهیدان و شهدای کربلاهای ایران ، در راه اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران و مقابله با دشمنان اسلام و ولایت استوارتر گام بر می‌دارند.
 
1001/پ30/ب/187
ارسال نظرات
پر بیننده ها