هفتمین و آخرین روز ثبت‌نام از کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری بویراحمد برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۱۳۵۲
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
 منصور نیکبخت امیرآباد نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای شهر یاسوج عضو هیات علمی مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی استان و کشور است و یکی از بنیان گزاران بخش کشاورزی دانشگاه یاسوج و جزو محققان برتر دانشگاه است.

زهرا نیک بخت امیرآباد فرزند منصور نیکبخت است و کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر یاسوج و فعال فرهنگی، مذهبی و اجتماعی در حوزه زنان و جوان انرسما به کاروان نامزدهای انتخابات شورای شهر یاسوج پیوست. 

 

صبح امروز، هدایت اکبری رئیس حزب اعتدال و توسعه در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در فرمانداری بویراحمد و همراهی جمعی از اقشار مختلف مردم و گروه‌ها و احزاب سیاسی نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج شد.

 

طیبه نظری با شعار برای درد مردم وارد انتخابات شد و امروز نیز تعدادی از کودکان کار ،کارگران شهرداری، نماینده های بهداشت سلامت و قشر جوان استان وی را همراهی کردند.

 

ستار صالحی زاده دانشجوی کارشناسی ارشد علوم سیاسی و روابط بین‌الملل از دانشگاه شیراز برای پنجمین دوره انتخابات شوراها برای حوزه انتخابیه شهر مادوان ثبت‌نام کرد.

سید علی محمودی کیا مدیرکل اسبق بنیاد شهید انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برای پنجمین دوره انتخابات شوراها برای حوزه انتخابیه شهر یاسوج ثبت‌نام کرد.

 

در روز آخر نامنویسی متقاضیان ورود به انتخابات شورای شهر و روستا، زریر شجاعی خو با نامنویسی در ستاد انتخابات ،مستقر در فرمانداری بویراحمد رسما حضور خود را در این دوره انتخابات شورای شهر یاسوج اعلام کرد.

 

موحدی راد از کارشناسان برجسته جهاد کشاورزی استان پا به عرصه انتخابات گذاشته است.

 

رقیه حمیدی دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت مالی و نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای شهر یاسوج پس از ثبت نام گفت: هدفم از حضور، توجه بیشتر به بانوان به عنوان نیمی از جمعیت شهر و حل معضلات و دغدغه های آن هاست.

 

سید صادق نصیبی نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای شهر یاسوج در فرمانداری بویراحمد گفت : انتخابات به عنوان یکی از بارزترین راه های مشارکت مهمترین نماد دموکراسی در هر کشور است و مردم از این طریق پویایی جامعه خویش را به نمایش می گذارند.

 

سرافراز دارا با حضور در فرمانداری بویراحمد جهت شرکت در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج ثبت نام کرد.

 

حمید رشیدی دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری با لباس محلی چقه و زناره در فرمانداری بویراحمد حضور یافت و برای انتخابات شورای شهر یاسوج نام نویسی کرد.

 

مرتضی فروغ فر دانشجوی دکتری و عضو فعلی شورای شهر یاسوج برای دومین بار در انتخابات شورا نام نویسی کرد.

 

در آخرین روز ثبت‌نام مهندس سعید محنایی با تعدادی از جوانان طوایف مختلف به‌صورت نمادین در جلوی فرمانداری حضور پیدا کرد، و به گفته ایشان دلیل این کار مبارزه با قوم‌گرایی و همچنین توجه بیشتر به جوانان و نوجوانان شهر بوده است.

 

محمدطاهر احمدی‌نژاد کارشناس ارشد علوم سیاسی برای پنجمین دوره انتخابات شوراها برای حوزه انتخابیه شهر یاسوج ثبت‌نام کرد.

 

جمشید انصاری کارشناس ارشد عمران-سازه برای پنجمین دوره انتخابات شوراها برای حوزه انتخابیه شهر یاسوج ثبت‌نام کرد.

 

فرشید احمدی کیش کارشناس ارشد جامعه‌شناسی و دانشجوی دکتری مدیریت با حضور در فرمانداری بویراحمد نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج شد.

 

حاتم پیام با حضور در فرمانداری بویراحمد نام خود را به عنوان کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مادوان ثبت کرد.

ارسال نظرات