خبرهای داغ:
مسئول مرکز اردویی ، گردشگری و راهیان نور سپاه ناحیه امام صادق (ع) اصفهان
مسئول مرکز اردویی ، گردشگری و راهیان نور سپاه ناحیه امام صادق (ع) اصفهان گفت : برای اولین بار همشهریان اصفهانی با خودروهای شخصی به صورت خانوادگی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۴۱۳۵۱
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان محمدحسن علیان گفت : این اردوها با هدف آشنایی هموطنان عزیز با فرهنگ جهاد و شهادت و سیره شهداء برگزار می شود.

وی گفت : بیشترین اعزام مربوط به تاریخ 29/12/95 می باشد که بسیجیان و خانواده ها با خودروهای شخصی همزمان با تحویل سال نو در کنار یادمان های شهداء سال جدید را آغاز نمودند.

وی در ادامه افزود : در ایام تعطیلات نوروزی مردم شهر اصفهان از مناطق عملیاتی جنوب شامل : یادمانهای شهدای شلمچه ، مسجدجامع­ خرمشهر، والفجر ، اروند، فتح المبین ،فکه، چزابه، نهرخین، طلائیه ،هویزه و هورالهویزه بازدید و راویان دفاع مقدس ، عملیات های مناطق فوق را تشریح می کنند .

محمدحسن علیان افزود: برنامه های فرهنگی ، مسابقه کتابخوانی و مداحی و توزیع بسته­های فرهنگی از دیگر برنامه های این اردوهای فرهنگی ، زیارتی می باشد و در هر کاروان یک روحانی به عنوان کارشناس مسائل دینی زائران را همراهی می نماید و ویژه برنامه ای قبل از اعزام در گلستان شهدا برگزار و یکی از راویان طی سخنانی کوتاه به بیان چگونگی آغاز جنگ تحمیلی و شرایط دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان اسلام می پردازد.

وی تصریح کرد تاکنون بیش از دو هزار و پانصد نفر در قالب اردوهای راهیان نور و بیش از دویست و پنجاه نفر با پنجاه دستگاه خودرو شخصی به صورت خانوادگی به این مناطق اعزام شده­اند که پیش­بینی می­گردد تا پایان تعطیلات نوروز آمار کل زائران به بیش از سه هزار نفر برسد.

وی در پایان گفت : علاقمندان زیارت سرزمین نور می توانند به پایگاهها و مساجد محل سکونت خود مراجعه و ثبت نام نمایند لازم به ذکر است زائران گرامی در طول سفرازامکانات بیمه ای برخوردار می باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها