مسئول سازمان اردویی راهیان نور سپاه امام رضا(ع) در گفت‌وگو با «بسیج» عنوان کرد؛
مسئول سازمان اردویی راهیان نور سپاه امام رضا(ع) گفت: پیش بینی ما این است که در سال 96 60 هزار نفر از اقشار مختلف به این اردو اعزام شوند.
کد خبر: ۸۸۴۱۳۴۱
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷
سرهنگ پاسدار عباس صالحی در گفتگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج به مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار داشت: در سال گذشته 60 هزار زائر به اردوی راهیان نور اعزام شدند این در حالی است که در سال‌های 88 و 89، اعزام سه هزار زائر را از سطح استان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس داشتیم.
 
وی افزود: پیش بینی ما این است که در سال 96 نیز 60 هزار زائر از اقشار مختلف به این اردو اعزام شوند.
 
صالحی خاطر نشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 17 هزار نفر به این اردو از سطح شهرستان‌های استان اعزام شده‌اند.
 
مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری  سپاه امام رضا(ع) اظهار داشت: در ایام نوروز بیش از 100 خادم شهدا بصورت مستقر در مناطق و پادگان اعزام کردیم و هر روز بطور میانگین 50 راوی به روایتگری در مناطق فعالیت می‌کنند.
 
وی یادآور شد: سفر راهیان نور هفت روز به طول می انجامد که زائران سه روز در مناطق عملیاتی از یادمان‌های چون طلائیه، دهلاویه، اروندکنار، شلمچه، خین، چزابه، فکه، فتح المبین، معراج شهدا، بیمارستان امام حسین(ع) دیدن می‌کنند.
 
صالحی در خصوص همراهی دولت در برگزاری این اردوها تصریح کرد: با توجه به اینکه خواستار کمک‌هایی از استانداری و آموزش و پروش نسبت به اعزام دانش‌اموزان بیشتری به راهیان نور بودیم ولی متاسفانه حمایت مالی دولت در این زمینه بسیار ضعف بود.
     

ارسال نظرات
پر بیننده ها