خبرهای داغ:
رزمنده هشت سال دفاع مقدس:

حامیان ولایت در اوج مظلویمت تندرو خطاب می شوند

ابوالفضل باجلان یکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گفت: اگر امروز در کشور قصه ی شهادت افرادی که از حریم ولایت دفاع کردند تندرو خطاب می شود از این خاطر است که آنان از میدان آزمایش سرافراز درآمدند.
کد خبر: ۸۸۴۱۳۳۴
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
به گزارش خبرنگار بسیج مستقر در خرمشهر، ابوالفضل باجلان یکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس صبح روز شنبه در بیمارستان صحرایی امام حسین از خاطرات و رشادت های دلیر مردانی سخن گفت که آرامش امروز مدیون خون آن هاست.
وی ادامه داد: اگر امروز در کشور قصه ی شهادت افرادی که از حریم ولایت دفاع کردند تندرو خطاب می شود از این خاطر است که آنان از میدان آزمایش سرافراز درآمدند.
 
باجلان افزود: عده ای از ما مدت هاست در کنکور انسان سازی؛مردود شده  ایم تا همانند پیروزان این میدان ؛معرفت و ولایت را درک کنند.

باجلان بیان کرد: علی رغم اینکه در بسیاری از برهه های زندگی در این هشت سال  دفاع مقدس؛مهمات تمام شده بود؛فهمیدیم با چنگ و دندان باید دربرابر دشمن ایستاد و سینه ها را سپر کرد.

باجلان اضافه کرد: با این حال رزمندگان دلاور و غیور ایرانی با یاری جستن از خداوند متعال، امام زمان (عج)، تحمل دشواری‌ها و بهره‌گیری از دعا و مناجات نماز شب، خود را برای هرگونه جانفشانی در راه وطن، ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های ایران اسلامی آماده کرده بودند
وی تصریح کرد: بیمارستان صحرایی یکی از قدمگاه های شهداست است که تشنگی امان تنها را بریده بود.
وی تاکید کرد: دفاع مقدس قصه و افسانه نیست،واقعیت هایی است که در سایه سار الطاف و معجزات الهی به وقوع پیوست.

این رزمنده قزوینی دفاع مقدس اضافه کرد: به واسطه همین رشادت‌ها، ایمان، شجاعت و اخلاص رزمندگان هم بود که حمایت‌ها و امدادهای غیبی شامل حال آنان می‌شد و در بسیاری از عرصه‌های جنگ تحمیلی با وجود اینکه دو سوی نبرد از نظر تجهیزات نیز با یکدیگر قابل قیاس نبودند، باز هم رزمندگان ایرانی مقابل دشمن تا بن دندان مسلح به پیروزی می‌رسیدند.

باجلان با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد ونام شهدا و تاریخ دفاع مقدس افزود: خانواده‌های معزز شهدا چشم و چراغ این مرز و بوم هستند که باید همواره قدردان آنان باشیم.

وی در خاتمه خاطراتی از رزمندگان دوران دفاع مقدس و نیز همرزمان شهیدش برای حاضران گفت.
1001/پ30/ب/186

ارسال نظرات
پر بیننده ها