رییس‌ جمهور در مراسم افتتاح پروژه های زیربنایی استان کردستان

کشور در مسیر پیشرفت قرار دارد/رفع موانع صنعت و کشاورزی فرصت مناسب سرمایه گذاری در استان کردستان/افزایش ۹ و نیم میلیون تن تولید محصولات پتروشیمی افتخار ملی /فاصله بین اقوام ایران اسلامی وجود ندارد

رییس‌ جمهور به افتتاح طرح‌و پروژه‌های به ارزش 2 هزار و 700 میلیارد تومان در استان کردستان اشاره کرد و گفت: افتتاح اینگونه پروژه‌ها در استان‌های مختلف نشان می دهد که کشورمان در مسیر توسعه و پیشرفت روزافزون قرار دارد.
کد خبر: ۸۸۴۱۲۸۲
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،رییس‌ جمهور ظهر امروز در مراسم افتتاح همزمان مجتمع پتروشیمی و پروژه های زیربنایی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: خوشحال هستیم که در آغازین روزهای سال 96 و لبخند طبیعت به استان کردستان سفر کرده‌ایمو ایجاد مرکز تولیدی و صنعتی که در آن جوانان مشغول کار می‌شوند، بسیار خوشحال‌کننده است.


حجت‌الاسلام حسن روحانیبا اشاره به حضور مقاماتی از قومیت‌های مختلف بویژه کردها در مناصب حکومتی و دولتی، اظهار داشت: حتی تصور فاصله بین اقوام ایرانی بی انصافی است و همه اعم از فارس، ترک، عرب و سایر اقوام ، فرزندان ایران هستند.

وی خاطر نشان کرد: نکته مهمی که در استان کردستان وجود دارد اینکه هیچ مشکلی در تأمین آب برای اجرای پروژه‌های مختلف در زمینه صنعتی و کشاورزی وجود ندارد و این امتیاز مهمی است که سرمایه‌گذاران می‌توانند از آن به منظور اشتغال و کارآفرینی در سطح استان استفاده کنند.


رییس‌ جمهور امنیت استان کردستان را بستر مهمی برای ورود سرمایه‌گذاران دانست و گفت: امنیت، وحدت و همدلی مثال‌زدنی که امروز در کردستان وجود دارد در کنار ظرفیت‌های طبیعی به لحاظ آب و برق، بستر مهمی برای فعالیت سرمایه‌گذاران و پیشرفت و توسعه شتابان استان کردستان می‌باشد.


روحانی در ادامه با اشاره به اینکه افزایش ۹ و نیم میلیون تن تولید محصولات پتروشیمی افتخار ملی است،افزود: امروز طرح‌ها و پروژه‌هایی به ارزش 2 هزار و 700 میلیارد تومان در استان کردستان افتتاح شد که اقدام بسیار ارزشمند و خوشحال‌کننده‌ای برای همه مردم کشورمان است و افتتاح اینگونه پروژه‌ها در استان‌های مختلف نشان می‌دهد که کشورمان در مسیر توسعه و پیشرفت روزافزون قرار دارد و لازم است که همه برای شکوفایی هر چه بیشتر کشور دست به دست هم داده و تلاش کنیم.


دکتر روحانی با بیان اینکه برای ایجاد اشتغال باید تولید توسعه یابد و سرمایه به بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی و خدماتی وارد شود، گفت: لازمه ورود سرمایه، تقویت همبستگی، وحدت، همدلی و همکاری همه قوا و دستگاه‌ها بویژه قوه قضائیه است.

وی در ادامه آمادگی برای برگزاری انتخابات بسیار بزرگ شوراها و ریاست جمهوری را مورد تأکید قرار داد و گفت: باید در این دو انتخابات بسیار بزرگ کاری کنیم با تشکیل صف‌های طولانی همه دنیا را همانند همیشه به تعجب وا داشت.


رییس‌ جمهور بیان داشت:همچنان که انتظار برای اقامه نماز ثواب دارد در زمان انتخابات نیز این انتظار از آنجایی که برای انجام وظیفه بزرگ است، ارزشمند بوده و شرکت در انتخابات عبادت و انجام وظیفه الهی است.


ارسال نظرات
آخرین اخبار