فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: صبح روز شنبه 5 فروردین‌ماه دومین کاروان خانوادگی راهیان نور اراک به استعداد 6 دستگاه اتوبوس عازم مناطق عملیاتی شد.
کد خبر: ۸۸۴۱۲۶۹
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۷

پاسدار محمدرضا رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال جدید از اعزام دومین کاروان راهیان نور خانوادگی این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و گفت: دومین کاروان راهیان نور خانوادگی به استعداد 6 دستگاه اتوبوس صبح روز شنبه 5 فروردین‌ماه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: هدف از اعزام زائرین به مناطق عملیاتی دفاع مقدس ادای احترام به شهدای والامقام و ایثارگرانی است که در واقع عزت آفرینان حقیقی میهن عزیز و احیاگران اسلام ناب هستند.

وی افزود: حضور در مناطق عملیاتی نور با این دیدگاه باعث بصیرت و بیداری و ولایتمداری همچنین ثبات قدم در راه پاسداران از انقلاب اسلامی و دفاع از ارزش‌های اسلام ناب در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی می‌شود.

پاسدار رضایی با اشاره به اینکه راهیان نور تقویت کننده روحیه و تفکر انقلابی است، گفت: روحیه انقلابی نیاز امروز جامعه است و این روحیه در گذشته هم در بین شهدای ما وجود داشت و ما امروز با حضور در محل عروج شهدا آن را هدیه می‌گیریم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: راهیان نور مایه قدرت نمایی نظام اسلامی در برابر جهان سلطه است، همچنین این اردوهای معنوی از آنجائیکه احیا کننده فرهنگ شهادت، مقاومت و گفتمان انقلاب اسلامی است بسیار ضروری و نیاز جامعه امروز محسوب می‌شود.

پاسدار رضایی در پایان خاطرنشان کرد: مهمترین و موثرترین روش برای جلوگیری از تهاجم فرهنگی و آشنایی نسل امروز با دوران پر افتخار انقلاب اسلامی، آشنایی با ارزش‌های دفاع مقدس است که خوشبختانه امروز جای خود را بین جوان‌ها به خوبی باز کرده و در سال‌های اخیر نیز خانواده‌ها استقبال پرشوری را از این سفرها در ایم نوروز داشته‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات