مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله از اعزام کاروان رسانه‌ای سپاه روح‌الله به مناطق عملیاتی جنوب با هدف ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۱۲۶۷
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۶

سرهنگ پاسدار عزت‌الله نظم‎‌آبادی مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله در گفت‌وگوبا خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ با بیان اینکه کاروان رسانه‌ای راهیان نور سپاه روح‌الله برای بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دوران دفاع مقدس بعد از ظهر روز شنبه 5 فروردین‌ماه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند، گفت: این کاروان به منظور تبیین و تعمیق ارزش‌های دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان عازم این مناطق شده است.

وی افزود: تهیه مستند و اخبار برای پخش زنده توسط گروه تلویزیونی سپاه روح‌الله بخشی از فعالیت‌های این کاروان رسانه‌ای که متشکل از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای بسیجی است.

مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله با تاکید بر تشریح و تبیین مجاهدت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس گفت: این مهم از اهمیت بالایی برخوردار است از این‌رو برای اینکه اصحاب رسانه بتوانند حماسه‌آفرینی‌ها را صادقانه به نسل‌های آینده منتقل کنند، باید این یادمان‌ها را از نزدیک بازدید کنند.

سرهنگ پاسدار نظم‌آبادی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از اهداف مهم این اردوها دانست و افزود: در شرایطی که دشمنان انقلاب اسلامی علیه فرهنگ ناب اسلامی هجوم آورده‌اند، ضروری است که به رزمایش عظیم فرهنگی راهیان نور در بُعد رسانه‌ای بیشتر توجه شود.

وی ضمن تقدیر از رسانه‌های استان برای انعکاس اخبار و رویدادهای اجتماعی و فرهنگی بسیج به‌ویژه راهیان نور از مدیر مسئولان نشریات و مدیران خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان خواست تا با تولید و انتشار اخبار، یادداشت‌ها و مقالات، سهم بسزایی در اطلاع رسانی این حرکت عظیم فرهنگی ایفا کنند.

مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله در پایان خاطرنشان کرد: یادگارهای باقیمانده از دفاع مقدس ذخیره‌های معنوی هستند که همچون یک سرمایه بزرگ از معرفت در زندگی نسل امروز جاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات