معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان، گفت: از ظرفیت و داشته های بسیج به اندازه یک صدم در نظام استفاده نمی شود، در حالی که اگر کشورهای دیگر چنین ظرفیت و نیرویی داشتند خیلی بهتر استفاده می کردند.
کد خبر: ۸۸۴۱۲۵۹
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۴

سرهنگ عباس بایرامی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج گیلان مستقر در اردوگاه شهید حبیب اللهی اهواز، ضمن تبریک سال نو به اهمیت نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: پیام های نوروزی مقام معظم رهبری از شعار عبور کرده است.

وی با بیان اینکه، رهبر معظم انقلاب با نامگذاری سال و تبیین ریز موضوعات اقتصادی محور جنگ اقتصادی علیه را مطرح کرده اند، ادامه داد: سخنرانی ابتدای سال معظم له در حرم رضوی که فرمودند: دشمن برای انحراف اذهان مردم مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی قادر به حل مشکلات مردم نیست به جنگ اقتصادی تکیه کرده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه، مسئولان و مدیران نظام در کنار مردم یک وظیفه ای زنجیره ای برای حل مشکلات اقتصادی دارند، بیان داشت: دولت در حوزه مسئولیت اجرایی، قوه قضائیه برای جلوگیری از مفاسد اقتصادی و ایجاد امنیت پایدار در حوزه اقتصاد و سرمایه گذاری و قوه مقننه برای قانون گذاری مناسب و تشخیص الویت های مهم و نظارت دقیق بر قوه مجریه در حزوه اقتصاد نقش مهمی دارند.

بایرامی، اضافه کرد: مردم به عنوان رکن اصلی جامعه درحوزه مصرف باید منافع نظام را در نظر بگیرند و در حوزه اقتصاد از خواسته های دلی خود بگذرند.

وی با تاکید بر اینکه، کلید حل مشکلات نظام جمهوری اسلامی بسیج است، اظهار کرد: همانطوری که در دفاع مقدس و سایر صحنه های نظام بسیج که بر آمده از بطن مردم است توانسته عرض اندام کند و قابلیت های خود را بشناساند در حوزه اقتصاد نیز یقینا اثر گذار خواهد بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان، تصریح کرد: از ظرفیت و داشته های بسیج به اندازه یک صدم در نظام استفاده نمی شود، در حالی که اگر کشورهای دیگر چنین ظرفیت و نیرویی داشتند خیلی بهتر استفاده می کردند.

سرهنگ بایرامی، افزود: بسیج در دولایه ی اقشار متخصصین بسیج با ظرفیت های فنی و علمی و بسیج مساجد و محلات دارای قدرت ساخت مناسب در صحنه های اقتصادی به ویژه تولید و ایجاد اشتغال می توانند ایفای نقش نمایند.

وی، با تاکید بر اینکه بسیج دنبال کارهای آماری و شعاری نیست و معتقدیم کار را در عمل مردم لمس و ایجاد کنند، بیان کرد: در استان گیلان با تشکیل کارگاه های کوچک و خانگی و ترویج حوزه فرهنگ و علمی کردن تولید اقدامات بزرگی انجام گرفته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه این استان با توجه به شرایط جغرافیایی برای توسعه تولید و ایجاد اشتغال مناسب است، ادامه داد: ظرفیت جوانان بزرگترین سرمایه گیلان است لذا اگر اختیارات را به جوانان بدهند و بزرگان به عنوان مشاور در کنار جوانان باشند شاهد تحول و رشد اقتصادی خواهیم بود.

بایرامی با تاکید بر اینکه تولید ملی اولویت اول در نظام مصرفی باشد،اظهار داشت: هرگاه در حوزه ملی به این شعار فراگیر رسیدیم و به آن عمل کردیم بر مشکلات پیروزیم و کسانی هم که به این شعار عمل نکردند کنار خواهند رفت.

ارسال نظرات