شورای هیئات مذهبی استان سمنان بمناسبت سال جدید ، سال اقتصاد مقاومتی (تولید- اشتغال ) پیامی صادر و تاکید کرد: اگر مردم و مسئولین به ولایت فقیه لبیک گفته و اقتصاد مقاومتی ( تولید – اشتغال ) را جدی بگیرند قطعاً به آن رونق جهانی خواهیم رسید.
کد خبر: ۸۸۴۱۱۹۶
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، شورای هیئات مذهبی استان سمنان بمناسبت سال جدید ، سال اقتصاد مقاومتی (تولید- اشتغال ) پیامی صادر نمود.

 متن پیام بدین شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار  یا مدبر اللیل و النهار  یا محول الحول و الاحوال   حول حالنا الی احسن الحال

فرا رسیدن سال نو که آغاز و پایانش متبرک به نام حضرت فاطمه الزهرا سلام الله می باشد نوید کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است .

آینده ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد.حلول سال نو و بهار پرطراوت، نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت و فرصتی نو برای تازه شدن و بازنگریستن بر چگونه زیستن  و فاطمی زیستن است.

دعا می کنیم سال جدید سالی پر از خیر و برکت باشد و اگر مردم و مسئولین به ولایت فقیه لبیک گفته و اقتصاد مقاومتی ( تولید اشتغال ) را جدی بگیرند قطعاً به آن رونق جهانی خواهیم رسید.

شورای هیئات مذهبی استان سمنان ضمن تبریک به همه مردم عزیزمیهن اسلامی  به‌ ویژه به خانواده معظم شهداء و ایثارگران و آرزوی طول عمر پربرکت برای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از خداوند متعال سالی توام با سلامت و آرامش و سرشار از برکت و معنویت برای همه ملت ایران به ویژه مردم شریف استان سمنان را مسئلت دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها