خبرهای داغ:
حجت الاسلام علی معبودی در این مراسم اظهار داشت: هر ملتی برای خود نقطه عطفی دارد که تاریخ اسلام هم این نقطه مشهود است، پیروزی انقلاب اسلامی ایران یکی از نقاط عطف این ملت می باشد که سرنوشت کشور را به دست خود گرقتند و به نوعی استقلال یافتد.
کد خبر: ۸۸۴۱۱۴۷
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
به گزارش خبرنگار بسیج مستقر در خرمشهر، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(ع) استان قزوین در مراسم افتتاحیه کاروان راهیان نور سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با تبریک سال نو اظهار داشت: هر ملتی برای خود نقطه عطفی دارد که تاریخ اسلام هم این نقطه مشهود است، پیروزی انقلاب اسلامی ایران یکی از نقاط عطف این ملت می باشد که سرنوشت کشور را به دست خود گرقتند و به نوعی استقلال یافتد.
وی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از نقاط عطف ملت ایران همین دفاع مقدس هشت ساله بود که مانند برگ زرینی در دفتر ملت ایران ثبت شده است.
معبودی یادآور شد: در هر نقطه عطفی تحریف هم وجود دارد که در بحث دفاع مقدس برخی بدنبال این هستند که این رشادت ها و فداکاری ها از یاد ملت ایران برود و یا آن را وارونه جلوه دهند و نشان دهند که جنگ ما اشتباه بوده است و امروز هم می گویند در مقابل استکبار استقامت نکنیم و بدنبال سازش هستند.
این مسئوول تأکید کرد: هدف زائرین از حضور در منطقه عملیاتی و یادمان های هشت سال دفاع مقدس جلوگیری از تحریف و از یاد نبردن رشادت ها و فداکاری های رزمندگان است.
وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس درس ها و عبرت های زیادی دارد، گفت: یکی از عبرت های هشت سال دفاع مقدس این است که احساس ضعف در خود ایجاد نکنیم که اگر مسوولین یک ملت احساس ضعف کنند دشمنان آنها را مورد هجمه قرار می دهد.
معبودی تصریح کرد: صدام در آن دوران بدنبال ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی بود چرا که و زمینه در ملت ما بعد از انقلاب دید و آن این بود که بعضیداز انقلابی ریزش کردند و بعضی از مسوولین مثل بنی صدر دنبال سازش بودند و اگر امروز ما به دشمن ضعف نشان دهیم به ما حمله خواهد کرد.
حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(ع) استان قزوین   ابراز کرد: به حول قوه الهی ملت ایران با توکل بخدا و ایمان با اراده مسمم زیر پرچم ولایت و به برکت خون شهدا هیچ آسیبی به این کشور نخواهد رسید
 
1001/پ30/ب/157
ارسال نظرات
پر بیننده ها