خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر:

جنگ از مرز عملیاتی رمضان به واشنگتن رسیده است

حجت الاسلام معبودی در بازدید از منطقه عملیات رمضان گفت: انقلب اسلامی در آستانه جنگ تحمیلی با اشغال گری رژیم بعث مواجه شد و استکبار جهانی هم از عراق حمایت کردند و مرز جنگ امروز از همین منطقه به واشنگتن رسیده است.
کد خبر: ۸۸۴۱۱۳۷
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
حجت الاسلام معبودی در بازدید از منطقه عملیات رمضان گفت: انقلب اسلامی در آستانه جنگ تحمیلی  با اشغال گری رژیم بعث مواجه شد و استکبار جهانی هم از عراق حمایت کردند و مرز جنگ امروز از همین منطقه به واشنگتن رسیده است.
 
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج مستقر در پاسگاه زید گفت: انقلاب اسلامی در اوج تحریم و جنگ و کارشکنی ابر قدرتها عملیات رمضان را انجام داد و در همین مکان که نقطه صفر مرزی می باشد خط در گیری ما با دشمن بود اما به لطف خدا امروز با قدرت و اقتدار انقلاب و رهبری توانمند مرز در گیری ما با استکبار در واشنگتن واسراییل است.

وی گفت:وقتی دشمن ما را تحریم می کند به معنای این بوده که در برابر ما احساس ضعف و شکست کرده است.

با توجه به اینکه شعار سال رهبری هم اقتصاد مقاومتی تولید و اشتعال کلید حل مشکلات ما بوده و دشمن این ضعف را پاشنه آشیل انقلاب می داند.

حجت الاسلام معبودی اطهار داشت: وقتی نامگذاری سال توجه می کنیم با ظرافت و تدبیر خاصی رهبر انقلاب اقدام به نامگذاری کردند و معیشت و اقتصاد مقاومتی در اولویت برنامه ها و کار دولت ها باشد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر در پایان گفت: بهترین خبر در دوران دفاع مقدس برای من آزاد سازی خرمشهر و تلخ ترین خبر سقوط فاو بود.
 
1002/پ30/ب/152
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار