امام جمعه موقت اراک تاکید کرد

پیشرفت ایران در گروی انتخاب مدیران انقلابی و فعال

امام جمعه اراک موقت گفت: هرجا مدیر فعال، انقلابی، پر نشاط، شجاع و پرانگیزه مشاهده کردید بدانید کارها خوب پیش می رود ولی اگر در کار، مدیری ضعفی مشاهده کردید بدانید که کشور در حال نابودی است.
کد خبر: ۸۸۴۱۰۵۷
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام حسینی‌پور امام جمعه موقت اراک در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کلانشهر اراک با اشاره به نام گذاری سال به نام «اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال» توسط مقام معظم رهبری گفت: این نام گذاری توسط رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به عنوان خط مشی معنوی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی و... است که تمام مسئولان و دست اندرکاران باید آن را الگوی خود قرار دهند.

وی افزود: همه افراد در هر پست و مقامی که هستند باید از این شعار پیروی کنند و برای آبادانی کشور گام بردارند، مردم  هم می‌بایست  به این شعار توجه کنند.

امام جمعه موقت اراک تصریح کرد: دشمنان از طریق امور اقتصادی می خواهند با اسلام ضربه بزنند و می خواهند با تحریم علیه ایران ضعف هایی را به کشور نسبت دهند.

حجت‌الاسلام حسینی‌پور با اشاره به لزوم تقویت زیرساخت ها گفت: اگر به فکر پیشرفت و آبادانی کشور هستیم باید زیرساخت ها را تقویت کنیم چراکه زیرساخت ها امر بسیار مهمی است که حضرت آقا هم به آن زیاد اشاره کرده اند.

وی ادامه داد: انسان ها باید از اسراف کردن پرهیز کنند چراکه با اسراف همه سرمایه ملی را به هدر خواهند داد.

امام جمعه موقت اراک به افزایش تولیدات داخلی اشاره کرد و گفت: باید در سال جدید سعی و تلاش کنیم تا تولیدات داخلی را نسبت به قبل افزایش دهیم طوری باشد که همه چیز در داخل کشور تولید شود و به دیگران وابسته نباشیم.

وی خاطرنشان کرد: اجناس داخلی را خریداری کنیم و برای تولید کنندگان داخلی ارزش قائل باشیم همیشه به دنبال اجناس و برندهای خارجی و تبلیغات باطل نباشیم.

حجت الاسلام حسینی پور بیان کرد: کشور ایران در همه زمینه ها پیشرفت کرده است و در هیچ زمینه ای خلأ نداریم، خوشبختانه یکی مهمترین توانایی‌هایی که داریم داشتن نیروی جوان است که همین امر ما را نسبت به کشورهای دیگر برتر داده است.

وی خاطرنشان کرد: پنج میلیون جوان در حین تحصیل، ده میلیون فارغ التحصیل و ۳۳ میلیون افراد ۱۵تا ۴۰ در ایران وجود دارد که آماده کار هستند که از همه مسئولین خواستاریم همه آنها را در راستای پیشرفت کشور سازماندهی کنند.

امام جمعه موقت اراک به غنی بودن منابع زیرزمینی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه کشور ایران در بعضی از منابع زیر زمینی حرف اول را در جهان می زند که همه مسئولان باید همت لازم را به کار گیرند و از آن به درستی استفاده کنند چراکه این نشان دهنده اقتدار و استقلال ایران است.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: انتخابات یک امر بسیار مهم است چراکه یکی از عظمت های غیرقابل وصفی که بدست آوردیم نتیجه انتخابات بود، یکی از آنها انتخاب دو کلمه نظام جمهوری اسلامی بود که به دنبال این دو کلمه بود که عظمت ایران نمایان شد.

امام جمعه موقت اراک گفت: اگر طی انتخابات گذشته مشکلاتی را مشاهده کردید نتیجه انتخابات نبوده است بلکه انتخاب اشتباه بود چراکه فردی را بلا واسطه و بدون تحقیق پذیرفته‌اید که نتوانسته وظایف خود را به درستی انجام دهد و هرج و مرج هایی را به وجود آورده است.

حجت الاسلام حسینی پور با اشاره به فرمایشات مقام‌معظم رهبری درباره مدیریت خاطرنشان کرد: هرجا مدیر فعال، انقلابی، پر نشاط، شجاع و پرانگیزه مشاهده کردید بدانید کارها خوب پیش می رود ولی اگر در کار، مدیری ضعفی مشاهده کردید بدانید که کشور در حال نابودی است.

وی به فتنه های آمریکا اشاره کرد و ادامه داد: مسئولین آمریکایی ابراز امیدواری کرده‌اند آنچنان فتنه ای در انتخابات ایران رخ دهد بدتر از فتنه سال ۸۸، اما کور خوانده اند نمی دانند که جوانان ایرانی مثل کوه در برابر آنها ایستاده اند.

امام جمعه موقت اراک گفت: جایگاه امروز ملت ایران در جهان یک جایگاه رفیع و برتری است که هیچ احدی نمی تواند دست تعرض بر آن دراز کند چراکه این ملت به راحتی به دست نیامده است، وقتی به گذشته ایران نگاه می کنید متوجه خواهید شد چه مخاطره ها و مصیبت هایی را تحمل کرده است.

وی به نزدیک شدن ایام اعتکاف اشاره کرد و گفت: در آستانه نزدیک شدن به اعتکاف هستیم پس همه مسئولان باید شرایط خوبی را برای معتکفین ایجاد کنند تا همه افراد بتوانند از این فضای معنوی استفاده کامل را ببرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار