امام جمعه مشهد با بیان اینکه جریان لائیک هیچ‌گاه توان ایستادن در برابر سیل جمعیت متدینین را نخواهد داشت، افزود: قدرت‌یابان داخلی نمی‌توانند از جریان لائیک، اردوکشی سیاسی کنند.
کد خبر: ۸۸۴۱۰۵۶
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، آیت‌الله علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه دوم اولین نماز جمعه سال 96، در حرم امام رضا (ع)، با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در اولین روز سال، اظهار کرد: خوشبختانه امسال همچون سنوات قبل در روز اول سال از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری که راهبرد سازنده‌ای در خط حرکت و تداوم انقلاب مقدس اسلامی ما هست، حداکثر استفاده و بهره‌برداری را انجام دادیم.
 
وی ادامه داد: در بخش اول فرمایشات مقام معظم رهبری، یک نکته‌ای بود که به نظر من این نکته، بازخوانی و تحلیل لازم دارد. فرمایشات معظم له به‌قدری شفاف و واضح بود که هم وظیفه را مشخص کردند، هم راه را نشان دادند و هم راهکار اجرایی راه را نشان دادند و هم نقطه هدف گزاری دشمن را به ما اعلام کردند و هم کیفیت مقابله با دشمن را مطرح کردند.
 
آیت‌الله علم‌الهدی به تبیین بخشی از سخنان رهبر انقلاب پرداخت و گفت: نکته‌ای که باید به آن پرداخت این بود که رهبر معظم انقلاب تحت عنوان تبیین آنچه در سال 1395 از شیرینی‌ها گذشت، فرمودند «حرکت‌هایی که ما در سال گذشته داشتیم، از قبلی راهپیمایی باعظمت 22 بهمن، راهپیمایی ولایت‌مدارانه باعظمت اربعین حسینی، عزاداری‌هایی که انجام دادیم، سوگواری‌ها و مظاهر و مراسم ولایی که در جامعه ما رواج پیدا کرد، مراسم عظیم عبادی از قبیل اعتکاف و سایر مراسم ارزشمندی که قیافه و سیمای جوانان ما در آن می‌درخشید، انجام گرفت، آن‌ها به هیچ گروهی و جناحی تعلق و اختصاص نداشت».
 
وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران تنها نظام در کره زمین است که مردم به آن وابسته و نظام به مردم آن وابسته است.
 
امام جمعه مشهد خاطر نشان کرد: دشمنان نظام اسلامی نیز دریافته اند باید بین مردم و نظام اسلامی تفرقه بیاندازند و در این مسیر تلاشهای بسیار زیادی را انجام داده اند.

آیت‌الله علم‌الهدی بیان داشت: مقام معظم رهبری در این فرمایششان، محور و ملاک قطعی و اصلی هویت مردمی مردم و امت اسلامی را در دین‌مداری، عشق به خدا، پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) عنوان کردند.

وی تصریح کرد: امید دشمنان برای براندازی نظام، استفاده از جریان لائیک داخلی است.
 
عضو خبرگان رهبری در ادامه عنوان کرد: این‌ها در خط براندازی نظام که می‌خواهند سفره دین را از زیر پای مردم بکشند، امیدشان به یک جریان لائیک در این مملکت است.
 
وی با بیان اینکه جریان لائیک هیچ‌گاه توان ایستادن در برابر سیل جمعیت متدینین را نخواهد داشت، افزود: قدرت‌یابان داخلی نمی‌توانند از جریان لائیک، اردوکشی سیاسی کنند.
 


 


 
ارسال نظرات
پر بیننده ها