خبرهای داغ:
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه همدان عنوان کرد

نگاه به ظرفیت داخلی یکی از مؤلفه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان همدان با بیان اینکه یکی از مؤلفه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی نگاه به ظرفیت داخلی است، گفت: مردم به عنوان مصرف‌کنندگان اصلی نیز باید از خرید کالای خارجی خودداری کنند و استفاده از کالاهای تولید داخلی را در اولویت قرار دهند.
کد خبر: ۸۸۴۱۰۴۸
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام سید صادق حسینی ظهر امروز در سخنرانی‌ پیش از خطبه‌های نماز عبادی- سیاسی جمعه همدان با اشاره به نامگذاری سال به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید-اشتغال اظهار داشت: این نامگذاری نشان‌دهنده آن است که اشتغال و تولید در کشور به عنوان مهمترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی عملی نشده است.

وی با بیان اینکه اقتصاد، تولید و اشتغال از اساسی‌ترین اصول پایداری و پیشرفت کشور است، افزود: بعد از گذشت سال‌ها از پیروزی انقلاب اسلامی با وجود دستیابی به پیشرفت‌های فراوان اما همچنان در بحث اشتغال، تولید و رونق اقتصادی در کشور نگرانی‌هایی وجود دارد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان همدان بیان کرد: مسئولان باید با حمایت از تولید داخلی و پشتیبانی از مصرف‌کنندگان به بخشی از این نگرانی در حوزه تولید، اشتغال و اقتصاد پاسخ دهند و شاهد کاهش نرخ بیکاری باشیم.

وی با بیان اینکه بنا بر تأکید مقام معظم رهبری باید برای کاهش بیکاری در کشور تلاش بسیاری شود، گفت: شاه کلید حل مشکلات مرتبط با بیکاری وابسته به اجرای صحیح و عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی در کشور است.

حسینی با اشاره به نقش مسئولان در اجرای اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: مسئولان باید از توان و ظرفیت داخلی بهره کافی را ببرند و تولیدکنندگان داخلی نیز باید در عرصه کار و تولید ورود جدی پیدا کنند و براساس نیاز کشور تولید کنند و میزان وابستگی‌ها را کاهش دهند.

وی با بیان اینکه یکی از مؤلفه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی نگاه به ظرفیت داخلی است، تصریح کرد: مردم به عنوان مصرف‌کنندگان اصلی نیز باید از خرید کالای خارجی خودداری کنند و استفاده از کالاهای تولید داخلی را در اولویت قرار دهند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان همدان افزود: امنیت و آرامشی که اکنون در کشور حاکم است حاصل مدیریت و پیشرفت‌های دفاعی است که باید حافظ آن باشیم.

وی با اشاره به دو انتخابات پیش‌رو اظهار داشت: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری باید افرادی مجاهد، کارآمد و انقلابی روی کار بیایند بر این اساس مردم باید در انتخاب افراد اصلح فرمایش رهبری را لحاظ کنند.

حسینی بیان کرد: مردم باید همچون سنوات گذشته در صحنه انتخابات و پای صندوق‌های رأی حضور گسترده‌ای داشته باشند و با انتخاب خود زمینه آبادانی شهر و کشور خود را فراهم کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات