الویت کسانی که به فتنه‌گران سرویس می‌دهند سفر به فلان جزیره خوش‌آب‌وهوا است نه مناطق عملیاتی/ مسئولان فرهنگی که الویتشان کنسرت است،نسبت به راهیان نور بی توجهند.
کد خبر: ۸۸۴۰۹۷۲
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
سید حسین علوی مسئول خبرگزاری بسیج در حاشیه بازدید از یادمان علقمه در گفتگو با بسیج با اشاره به علت بی‌توجهی مسئولان به حرکت عظیم راهیان نور و همچنین فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: داستان بی‌توجهی به مباحث و مسائل ارزشی همچون اردوهای راهیان نور به عقاید انسان ها بر می‌گردد. بنده اعتقاد دارم که راهیان نور یک حرکت خطرناک برای جبهه سرمایه داری در ایران است؛ چرا که زنده نگه داشتن فرهنگ مجاهدت،عدالت خواهی،ظلم ستیزی و... در تمام تاریخ حیات انسان بر این کُره‌ی ارض برای جبهه مستکبرین، خطرساز بوده است.
 
وی با بیان اینکه همیشه زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا و یاد و فلسفه قیام سید و سالارشهیدان(ع) برای جبهه معارضین با اسلام و کسانی که دغدغه ثروت اندوزی و دنیا طلبی دارند، خطرناک بوده است، گفت: جناح سرمایه‌داری به خون حرکت عظیم و عاشورایی ملت ایران در راهیان نور تشنه است. از زمان وقوع حادثه عظیم عاشورا تا به امروز سعی شده تا نام امام حسین(ع) از تاریخ اسلام و تشیع محو شود، کمااینکه تلاش کردند که شهادت حضرت صدیقه‌ی طاهره (س) را این گونه القا کنند که ایشان براثر بیماری، رحلت نمودند و شهید نشدند! چرا که شهادت معنی خاص دارد و طرح آن در میان مستضعفان و ستم‌دیدگان به معنی آن است که یک فرد مستضعف در مقابل مستکبری ایستاده و جان و خون و هستی‌اش را فدا کرده است تا راه اسلام،عدالت،پیامبراکرم(ص)،راه قرآن و راه توحید زنده بماند.
 
علوی با اشاره به اینکه راهیان نور یعنی زنده نگهداشتن راه حسین‌ابن علی(ع)، تاکید کرد: متاسفانه در فضای سیاسی کشورمان، رجالی را می‌بینید که مسئولیت هم دارند اما همین رجال سیاسی، به هرمناسبتی از سرکردگان توهین‌کنندگان به ساحت اباعبدالله الحسین(ع) در فتنه 88 که وارد خیابان شدند و روز عزای امام حسین را جشن گرفتند،حمایت می‌کنند و همین افراد هستند که امروزه مسئولیت هم دارند اما نسبت به حرکت های فرهنگی عظیم و انسان سازی همچون راهیان نور بی توجهی می کنند.
 
خادم خبرگزاری بسیج خاطر نشان کرد: مسئولینی که حامی فتنه 88 بودند و هستند، به جای اینکه حمایت از شهدا و مجاهدین راه حق در دوران هشت ساله‌ی دفاع مقدس را سرلوحه کارشان قرار دهند و در این حرکت عظیم راهیان نور شرکت کنند، به فلان جزیره‌ی خوش آب و هوای ایران سفر می کنند.
 
وی با انتقاد از عدم حضور مسئولان دولتی در جشنواره سرزمین نور و باروت خیس که همه ساله در اسفندماه، با اوج اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس، در خرمشهر برگزار می شود، گفت: برخی مسئولان به جای شرکت در جشنواره سرزمین نور و باروت خیس که نمادهای راهیان نور و استکبار ستیزی در کشور هستند، در کنسرت یک خواننده فاسد شرکت می کنند که در سال 88 شاهد خیانتش به امام(ره)،رهبری و شهدا بودیم.
 
علوی در پایان ابراز داشت: متاسفانه دغدغه مسئولان در حوزه فرهنگی، فقط در کنسرت خلاصه شده است و کسانی که الویتشان در فرهنگ؛ کنسرت است و در اقتصاد خرید 35 میلیارد دلاری ایرباس و بوئینگ به جای تکمیل مسکن مستضعفان و پابرهنگان است، هرگز حاضر نمی‌شوند که دربهترین فصل سال به منطقه شرجی و گرم و مملو از ریزگرد خوزستان قدم بگذارند و در اردوهای راهیان نور شرکت کنند و این تغییر الویت هاست که این مسئول را به این نتیجه می رساند که باید این گونه رفتار کند و نسبت به مقوله راهیان نور بی تفاوت باشد.
ارسال نظرات