نرم افزار راهیان نور در صدر دانلودهای فضای مجازی

نرم افزار راهیان نور در صدر دانلودهای فضای مجازی قرار دارد.
کد خبر: ۸۸۴۰۹۲۱
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان گفت: این نرم افزار که در سال 1393 توسط دانشجوی بسیجی مصطفی گلستانی فر طراحی شد ، بعد از 2 سال هنوز جزو نرم افزارهایی است که بیشترین دانلود را دارد.
شهرام مهدوی افزود: این نرم افزار جامع ترین نرم افزار راهیان نور در کشور است که دارای بخش های مختلفی شامل، نقشه و معرفی نزدیک به 70 عملیات هوایی، دریایی و زمینی، معرفی یادمان های شهدا و شهدای شاخص استان و کشور، نکات ایمنی سفر به مناطق عملیاتی و سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص راهیان نور است.
وی گفت: باتوجه به زمان محدود سفرهای راهیان نور و پر هزینه بودن چاپ بروشورهای تبلیغاتی برای معرفی وقایع دفاع مقدس و تاثیرات مخرب زیست محیطی این بروشورها، نرم افزار راهیان نور،جایگزین مناسبی است که به صورت رایگان قابلیت دانلود و نصب روی گوشی های اندروید و تب لت ها را دارد.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های کهگیلویه وبویراحمد افزود: محتوای این اپلیکیشن، قابلیت اشتراک گذاری از طریق پیامک، بولوتوث و شبکه های اجتماعی را دارد.
شهرام مهدوی افزود: مصطفی گلستانی فر طراح نرم افزار راهیان نور، تاکنون هفت نرم افزار ملی و نزدیک به 20 نرم افزار استانی در خصوص وقایع 9 دی،شهدای شاخص کهگیلویه وبویراحمد و عمیلیات های مختلف طراحی کرده است که در فضای مجازی با استقبال مخاطبان مواجه شده است.

ارسال نظرات