مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت اراک از اعزام اولین دوره کاروان راهیان نور خانوادگی به استعداد 7 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۰۹۱۸
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۶

سرهنگ پاسدار قادری مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت اراک در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ از اولین دوره اعزام راهیان نور خانوادگی سپاه ناحیه مقاومت اراک خبر داد و گفت: اولین کاروان راهیان نور خانوادگی این کلانشهر به استعداد 7 دستگاه اتوبوس صبح روز پنجشنبه 3 فروردین‌ماه عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند.

وی افزود: همراه هر دستگاه اتوبوس راوی و یک مبلغ اعزام شده است تا پاسخگوی سوالات و شبهات زائران در طول 4 روز سفر به این مناطق عملیاتی و در هنگام بازدید از یادمان‌ شهدای جنوب باشند، همچنین در طول سفر اجرای برنامه‌های فرهنگی و توزیع بسته‌های فرهنگی به منظور اثرگذاری هرچه بیشتر این اردوهای معنوی در بین زائران مورد توجه قرار گرفته است.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: بازدید از مناطق عملیاتی به واقع تاثیر شگرفی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن که در حال حاضر بنیان خانواده و جوانان ما را هدف قرار داده است، دارد چراکه این اردوهای معنوی مروج فرهنگ ایثار، از خودگذشتگی و روحیه مقاومت و ایستادگی در مقابل ظلم و زور است.

سرهنگ پاسدار قادری با اشاره به اینکه می بایست از لحظه لحظه حضور در این مناطق کمال استفاده را داشت، گفت: در طول سفر سعی شده تا روایتگران به بیان خاطرات و شرح رشادت‌های و ایثارگری‌های رزمندگان در عملیات‌های متعدد هشت سال دفاع مقدس بپردازند تا فضای لازم را برای برقراری ارتباط میان زائران با فضای یادمان‌ها و مناطق عملیاتی فراهم کنند.

وی افزود: خوشبختانه به رغم تمامی تلاش‌های دشمنان هرساله شاهد حضور بیشتری در مناطق عملیاتی هستیم به ویژه در ایام نوروز، استقبال از راهیان نور خودجوش بیش از گذشته است که همه این ها حکایت از قدردانی ملت ایران از رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس دارد.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم که ادامه دهندگان خوبی برای راه شهدا باشیم و برای اقتدار و عزت میهن اسلامی بیش از هر سال تلاش کنیم و قدمی از آرمان‌ها و ارزش‌ها عقب ننشینیم و به دشمنان اسلام و نظام اسلامی ثابت کنیم که تا پای جان بر سر عهد خویش با شهدا مانده‌ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات