خبرهای داغ:
سید علی اکبر حسینی گفت: دفتر صبر و مقاومت رزمندگان وشهیدان دفاع مقدس و درس آموزی متواضعانه از حماسه و ایثار آنان در پرتو شکیبایی ،جامعه اسلامی ما را به سمت و سوی حیات متعالی سوق می دهد .که این خود از برکات شهداست.
کد خبر: ۸۸۴۰۸۹۲
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲
سید علی اکبر حسینی مسئول اتوبوس ام الائمه در گفتگو با خبر نگار اعزامی بسیج به مناطق عملیاتی جنوب کشور گفت: راهیان نور تلاشی برای درک مقام شهیدان و رزمندگان دفاع مقدس و باز خوانی دفتر حماسه و مقاومت سلحشوران دفاع عاشورایی است.آنانکه بی ادعا از جان ومال خود گذشتند تا حرف ولایت فقیه بر زمین نیافتد.
حسینی خاطر نشان کرد:دفتر صبر و مقاومت رزمندگان وشهیدان دفاع مقدس و درس آموزی متواضعانه از حماسه و ایثار آنان در پرتو شکیبایی ،جامعه اسلامی ما را به سمت و سوی حیات متعالی سوق می دهد .که این خود از برکات شهداست.
وی همچنین اظهار داشت:راهیان نور فرصتی برای ما واماندگان از قافله ایثار و شهادت است که از حماسه  و ایثار  رزمندگان و شهیدان دفاع عاشقانه که در پرتو صبر و استقامت دینی خلق شده ،متواضعانه درس بگیریم و آن را الگو قرار بدهیم که فقط برای ارزش ها و دستاوردهای خون شهیدان بدان راه دعوت شده ایم و همه ی ما وظیفه داریم از زندگی شهدا درس بگیریم و به آن ها جامع عمل بپوشانیم.
وی در پایان از تمام خادمان و دست اندر کاران این اردوی فرهنگی که برای زنده نگه داشتن یاد شهدا تلاش کرده اند قدر دانی کرد.
 
1001/پ30/ب/116
ارسال نظرات
پر بیننده ها