خبرهای داغ:
راوی هشت سال دفاع مقدس:

روحیه ی بسیجی ومقابله با جنگ نرم

حسین پور گفت: امروز اگر نیروهای انقلابی ما نگاهی به گذشته داشته و ببینند که شهدا برای ما چه کرده اند ،خیلی بهتر می توانند به تقویت غرور ملی و بصیرت سیاسی جامعه کمک کنند.
کد خبر: ۸۸۴۰۸۸۷
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
یوسف حسین پور از راویان هشت سال دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج مستقر در خرمشهر گفت:حضور مردم با تکیه برایمان  یعنی ولایت محمدی (ص) که سبب حماسه های شگرفی شد و معادلات دشمنان این مرز و بوم را نیز بر هم زده و نشان داد که همچون سالار شهیدان و یارانش می توان با سلاح ایمان و توکل به خدا برتمامی قدرت ها پیروز شد و حماسه هایی بی نظیرخلق کرد که این را جوانان ما در هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند.
وی به هویت بسییج اشاره کرد و اظهار داشت: در جامعه اسلامی باید هویت بسیج زنده نگه داشته شود زیرا زنده بودن هویت و روحیه ی بسیج باعث زنده ماندن اسلام ناب محمدی ونابودی تمام کفرخواهد شد.همچنین بسیج نقش بسزایی در برگزاری اردوی راهیان نور دارد که همین امر سبب خنثی سازی جنگ نرم علیه نظام اسلامی است ودشمنان گمراهی مردم بصییر و ولایت مدار مارا هرگز نخواهند دید.
حسین پوردر ادامه به حضور اساتید و دانشگاهیان در مناطق عملیاتی جنوب اشاره کرد و خاطر نشان کرد: در عرصه جنگ نرم و چالش های جدید این وظیفه قشر دانشگاهی است که با سازماندهی و شناسایی نقاط ضعف  و قدرت در کشور ،در جهاد علیه جنگ نرم شرکت و تهدیدات را به فرصت تبدیل کنند که همین موضوع از دغدقه های مهم حضرت امام خامنه ای است،این امر سبب می شود که این عزیزان با وجود مشغله های کاری و عملی ای که دارند به این مناطق آمده و علاوه بر بیعت با شهداء سعی در اشاعه فرهنگ شهدا در کشور داشته باشند.
حسین پور در پایان تصریح کرد: امروز اگر نیروهای انقلابی ما نگاهی به گذشته داشته و ببینند که شهدا برای ما چه کرده اند ،خیلی بهتر می توانند به تقویت غرور ملی و بصیرت سیاسی جامعه کمک کنند.
 
1002/پ30/ب/112
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار