خبرهای داغ:
جانشین پلیس راه استان همدان خبر داد

فعالیت 128 تیم در طرح نوروزی پلیس راهور همدان/ تردد در محورهای مواصلاتی همدان روان است

جانشین پلیس راه استان همدان با اشاره به فعالیت 128 تیم پلیس راهور در طرح نوروزی گفت: در حال حاضر تردد در محورهای مواصلاتی همدان به صورت روان در حال انجام است.
کد خبر: ۸۸۴۰۸۶۹
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سعید اسماعیلی با بیان اینکه بارش در محورهای مواصلاتی همدان از حدود ساعت 4 صبح آغاز شده است، اظهار داشت: هم اکنون بارش در تمامی محورهای مواصلاتی و شمال و غرب استان همدان ادامه دارد.

وی با اعلام به اینکه بارش برف سبب لغزنده شدن محورهای کوهستانی استان شده بیان کرد:در منطقه غربی به ویژه جاده همدان - اسدآباد به سمت کرمانشاه، همدان - کردستان و همدان - تهران شاهد بارش به صورت برف هستیم ضمن اینکه در برخی محورها بارش به صورت باران وجود دارد.

جانشین پلیس راه استان همدان افزود: تردد از مسیر گردنه ها از جمله گردنه اسدآباد و همه کسی تا این لحظه نیازی به بستن زنجیر چرخ ندارد اما رانندگان باید تجهیزات ایمنی و زنجیر چرخ را جهت اطمینان همراه داشته باشند.

اسماعیلی عنوان کرد: در حال حاضر تردد در محورهای مواصلاتی همدان به صورت روان در حال انجام است و از رانندگان تقاضا داریم تا با احتیاط رانندگی کنند.

وی با اشاره به اینکه تا کنون تصادف منجر به فوت و جرح در سطح استان همدان نداشتیم گفت: چند مورد نیز بر اثر لغزندگی و برخورد خودرو بوده است.

اسماعیلی از رانندگان خواست تا سرعت مطمئنه را رعایت و نسبت به ایمنی در رانندگی و هشدارهای پلیسی توجه جدی داشته باشند.

وی با اشاره به فعالیت 128 تیم پلیس راهور در طرح نوروزی اظهار داشت: طرح نوروزی پلیس در همدان با همکاری سایر دستگاه‌های امدادی اعم از هلال‌احمر، اورژانس و راهداری از 25 اسفند ماه 95 آغاز و تا 15 فروردین ماه سال 96 ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات