رئیس جمهور سوریه در جمع هیأتی از نمایندگان جبهه مردمی احزاب ملی تونس گفت که تخریب فرهنگ و هویت یکی از اهداف خطرناک تروریست‌ها در منطقه و سوریه بوده و هست.
کد خبر: ۸۸۴۰۸۲۰
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، یک هیأت تونسی روز چهارشنبه (امروز) با «بشار اسد»، رئیس جمهور سوریه در دمشق دیدار کرد.

به نوشته خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) بشار اسد در دیدار با هیأت نمایندگان «جبهه مردمی احزاب ملی تونس» اظهار داشت که تروریست‌ها به دنبال ضربه زدن به هویت و فرهنگ سوریه هستند.

رئیس جمهور سوریه گفت:‌ «یکی از خطرناک‌ترین نوع جنگ تروریستی که سوریه و منطقه در معرض آن قرار گرفته، این است که از طریق انتشار تفکر افراطی مبتنی بر حذف دیگری، به هویت و فرهنگ عربی سوریه ضربه وارد شود و اندیشه تعلق به وطن و عربیت تخریب شود.

بشار اسد بر اهمیت نقش احزاب سیاسی و سازمان‌های مردمی در مقابله با جنگ فکری و تهاجم فرهنگی از طریق بررسی دلایلی که منجر به سیطره وضعیت بد بر کشورهای عربی شده، تأکید کرد.

در این دیدار، اعضای هیأت تونسی به جایگاه سوریه به عنوان خط مقدم مقابله با نقشه‌های غربی و صهیونیستی اشاره و تأکید کردند که سوریه هدف حملات وحشیانه و بی‌سابقه‌ای بوده است.

هیأت تونسی در این دیدار با ملت و دولت سوریه اعلام همبستگی کرده و از مقاومت بی‌نظیر آن‌ها در برابر جنگ تروریستی تقدیر و تشکر کردند.

ارسال نظرات