مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از افزایش استقبال عمومی مردم چهارمحال و بختیاری برای حضور در راهیان نور نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۰۸۱۴
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری در مناطق عملیاتی دفاع مقدس جنوب؛ سرهنگ پاسدار عبدالله جمشیدی درگفتگو با خبرنگار بسیج، اظهار کرد: اقشار مختلف مردم اعم بانوان، جوانان و نوجوانان، طلاب و روحانیون، بسیجیان و ... برای حضور در اردوهای راهیان نور ویژه ایام تعطیلات نوروز امسال اعلام آمادگی کردند.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام اعزام اردوهای راهیان نور عمومی چهارمحال و بختیاری از 25 اسفند ماه آغاز شده و با گذشت یک هفته بیش از 1500نفر از مردم شهرستان های مختلف استان در قالب کاروان های خانوادگی، عمومی و شخصی موفق به بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور و حضور در اردوهای راهیان نور دریایی شده اند.

سرهنگ جمشیدی با اشاره به افزایش 30درصدی استقبال مردم استان چهارمحال و بختیاری از اردوهای راهیان نور عمومی در ایام تعطیلات نوروز96 نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، گفت: بازدید از مناطق عملیاتی فتح المبین، اروند، شلمچه، نهر خیّن و معراج الشهدای اهواز و حضور در رزمایش فرهنگی رزمی، بصیرتی ستارگان زمینی از برنامه های این اردوی معنوی است.

گفتنی است: سه اردوگاه شهید مسعودیان اهواز، شهید باکری خرمشهر و شهیده میرزایی آبادان برای اسکان زایران سرزمین نور استان چهارمحال و بختیاری در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات