خبرهای داغ:
یکی از کارشناسان ارتباطات و رسانه:

رسانه ها منعکس کننده راهیان نور و انتقال آن به لایه های جامعه باشند

یکی از کارشناسان ارتباطات و رسانه در خصوص اهمیت بازتاب اردوهای راهیان نور از رسانه ها، تاکید کرد: ملاک رسانه ها در بازتاب این حرکت عظیم فرهنگی باید اثرگذاري آن باشد.
کد خبر: ۸۸۴۰۷۸۳
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱

ابراهیم نوروزی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌شرقی، با ابراز تاسف از اینکه برخی از رسانه ها در انعکاس اخبار این حرکت فرهنگی به جای اثرگذاري و کیفیت آن، به دنبال آمار و ارقام هستند، اظهار داشت: رسانه ها باید حضور افراد را در این اردوها که به جای سفر خارج دبی و ترکيه، مناطق عملیاتی انتخاب کردند به نحو مطلوب و شایسته منعکس کنند.

وی با تاکید به اینکه رسانه های جبهه فرهنگی انقلاب باید همه تلاش خود را برای پوشش گسترده این حرکت عظیم داشته باشند، افزود: ملاک رسانه ها از این اردوها باید تولید محتوای ارزشمندی برای نشر و انتقال آن در جامعه و نسل های آینده باشد.

نوروزی فر با بیان اینکه راهیان نور پدیده مهم و اثرگذار فرهنگی است و هرسال خانواده های بسیاری از آن استقبال می کنند، گفت: بنا به فرموده رهبر فرزانه انقلاب، دفاع مقدس روزهای تاریخ ساز ملت بوده و نباید فراموش شود و راهیان نور مهم ترین عامل در جلوگیری از فراموش شدن این دوران و ارزش های آن است.

رئیس بسیج رسانه البرز با اذعان به اینکه مسئولان نتوانسته اند از اقیانوس بیکران دفاع مقدس استفاده کافی را داشته باشند، یادآور شد: صدا و سیما باید در راستای ارتقای کیفی آثار تولیدی راهیان نور تلاش کند تا از طریق آن معارف دفاع مقدس به لایه های اجتماع منتقل و موجب عمق بخشی آن در جامعه باشد.

وی دعوت صدا و سیما از افراد بنام، هنرمندان و ورزشکاران شرکت کننده در راهیان نور و پخش زنده برنامه های برگزار شده در مناطق عملیاتی را از مهم ترین راه ها در انتقال دوران دفاع مقدس دانست.

نوروزی فر در پایان ابراز امیدواری کرد: رسانه های انقلابی با استفاده از ابزارهای رسانه ای و پوشش مطلوب برای تقویت فکری و اعتقادی گام بردارند تا بتوانند مفاهیم ارزشی اسلام و انقلاب اسلامی را به نسل های جدید انتقال دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها