خبرهای داغ:
راوئ شهدا:

راهیان نور باید پیام شهدا را به مردم انتقال دهد

راوی کاروان راهیان نور گفت: رزمندگان ما برای ایستادگی در برابر دشمنی که تا دندان مجهز بود، سختی ها و ملالت های زیادی را تحمل کردند.
کد خبر: ۸۸۴۰۷۸۱
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۷
 به گزارش خبرنگار بسیج مستقر در خرمشهر راوی شهدا در اتوبوس کاروان راهیان نور گفت: رزمندگان ما برای ایستادگی در برابر دشمنی که تا دندان مجهز بود، سختی ها و ملالت های زیادی را تحمل کردند.
وی گفت: دشمن ما دشمنی بود که تا کیلومترها عمق ما را با رادارهای خود می گرفتند، از لحاظ دستاوردهای شیمیایی به انواع بمب های شیمیایی مجهز بود.
وی خاطر نشان کرد: در طول جنگ دشمن، موانع و میدان های مین زیادی را مجهز کرده بود که هر روز آن را کنترل می کرد. در منطقه فکه، 135 کیلومتر 2 کانال به موازات یکدیگر ساخت که داخل آن را پر از قیر نرم کرد و روز آن را با خاک پوشانده بود تا رزمندگان ما طعمه این تله ها شوند.
 رزمنده دوران دفاع مقدس ادامه داد: در طول جنگ دشمن بعثی با هر حربه ای تلاش کرد تا به هدف خود برسد ولی به یاری خداوند و نیروهای غیبی و توان غیرقابل انکار رزمندگان ما که در شرایط بسیار سخت ایستادگی کردند، این اجازه را به دشمن بعثی ندادیم که وجبی از خاک میهن را، پا نهد.
وی گفت: ماه ها و سال ها رزمندگان زحمت کشیدند و مسیرهای خاکی و آبی دشمن را شناسایی کردند که این شناسایی ها بسیار اتفاق می افتاد که در آب صورت می گرفت.
راوی شهدا ادامه داد: در این مسیر گاهی حتی رزمندگان ما شنا کردن هم بلد نبودند ولی جان برکفانه از ذره ذره این خاک، حفاظت کردند.
وی در  خصوص موفقیت های قزوین در عملیات خیبر گفت: در این عملیات، رزمندگان قزوینی اولین کسانی بودند که وارد مناطقی شدند که دشمن بعثی در آنجا مستقر بودند.
وی با اشاره به نقش شهیدحسنپور بعنوان فاتح خیبر در این عملیات افزود: شهیدحسن پوردرعملیات خیبر نقش کلیدی داشت ولی متاسفانه بسیارغریب واقع شده و هنوز نتوانسته ایم قدردان مقام این شهید بزرگ باشیم.
وی در پایان گفت: امیدواریم که راهیان نور بتواند پیام شهدا را به طور کامل در اختیار همه به خصوص نسل جوان قرار دهد و روشنگر راه این نسل باشد.
وی در پایان از مردم و مسوولان خواست تا با تعامل بتوانند زنده کننده یاد شهدا و حافظ آرمان های شهدا باشند.
 
1001/پ30/ب/89


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار