مجری مستند بر بال خاطره، گفت: این مستند راهیان نور گیلان در مناطق عملیاتی جنوب را به تصویر کشیده است.
کد خبر: ۸۸۴۰۷۷۴
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰

محمد لطیفی در گفت و گو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج گیلان به مناطق عملیاتی، اظهار کرد: برنامه تلویزیونی بر بال خاطره به همت گروه تلویزیونی بسیج صدا و سیما و با همکاری معاونت هماهنگ کننده، معاونت فرهنگی و حمایت سازمان اردویی سپاه قدس گیلان تولید شد.

وی ادامه داد: برای اولین بار در طول سالهای راهیان نور تصاویر ضبط شده از یادمان های دفاع مقدس بصورت یک شب در میان در دو نوبت از سیمای مرکز گیلان پخش می شد.

مجری مستند بر بال خاطره، ترویج و توسعه راهیان نور و سوق دادن خانواده ها به اردوی راهیان نور را یکی از اهداف دانست و گفت: ترغیب خانواده ها برای سفر به مناطق عملیاتی بصورت خانوادگی و خودروهای شخصی از جمله اهداف بود.

وی بیان داشت: مستند « بربال خاطره» در هفت قسمت در دو نوبت از سیمای مرکز گیلان پخش شد آن که در هر قسمت به یک یادمان از مناطق عملیاتی جنوب اختصاص پیدا کرد.

لطیفی ابراز داشت: در این مستند به نقش گیلانی در آن یادمان، حماسه آفرینی گیلانی ها در عملیات ها و رزمندگان در دوران دفاع مقدس پرداخته شد.

وی، یادآور شد: با تولید این مستند فرصتی فراهم شد که بسیاری از هم استانی ها از طریق سیمای تلویزیون زائر مناطق عملیاتی جنوب باشند.

این مجری ادامه داد: برای تولید مستند بر بال خاطره ده نفر از عوامل به صورت جهادی بدون چشمداشت مادی مشارکت داشتند.

ارسال نظرات