به منظور ترویج استفاده از کالای ایرانی و کارآفرینی؛

نمایشگاه «صنایع دستی و سوغات مشهد» در بوستان کوهسنگی در حال برگزاری است

مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد گفت: نمایشگاه «صنایع دستی و سوغات مشهد» جهت ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی،کار آفرینی و توانمندسازی اقشار کم درآمد در مجتمع فرهنگی تفریحی کوهسنگی مشهد در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۸۴۰۷۱۳
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از ستاد خبری استقبال از بهار 96 شهرداری مشهد، علی قناویزچی اظهار کرد: این نمایشگاه هم‌اکنون در مجتمع فرهنگی تفریحی کوهسنگی مشهد در حال برگزاری است.
 
وی ادامه داد: با عنایت به معرفی مشهد مقدس به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام نیاز مبرم است که به این موضوع به گونه‌ای ویژه نگریسته شود در همین راستا نمایشگاه «صنایع دستی و سوغات استان‌های کشور» در مشهد برگزار خواهد شد.
 
مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد با اشاره به اهداف اصلی این نمایشگاه، ابراز کرد: شناسایی، ارائه و آشنایی مخاطبان با صنایع دستی و سوغات شهر مشهد با بهرگیری از تمامی ظرفیت‌های اجتماعی و مردمی از اهداف اصلی این نمایشگاه محسوب می‌شود.
 
قناویزچی اضافه کرد: بهره گیری از ظرفیت‌ها و زیر ساخت‌های مغفول گردشگری، ایجاد بستری به منظور تبادل فرهنگی بین زائران و مجاوران، بهره‌گیری و فعال کردن ظرفیت‌های فرهنگی و اقتصادی، معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های اشتغال و کارآفرینی در حوزه صنایع دستی مبتنی بر رویکردهای اقتصاد مقاومتی و آشنا کردن مردم (زائران و مجاوران) با صنایع دستی و سوغات از دیگر اهداف این نمایشگاه به شمار می‌رود.
 
وی با اشاره به محورهای اصلی این نمایشگاه، گفت: از جمله محورهای این نمایشگاه می‌توان به برگزاری نمایشگاه با موضوع سوغات فرهنگی و صنایع دستی مشهد به مردم در سطح ملی، تولید کالا داخلی و ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی و ایجاد کار آفرینی و توانمند سازی اقشار کم درآمد مرتبط با این حوزه اشاره کرد.
 
مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد یادآور شد: نمایشگاه صنایع دستی و سوغات مشهد از 28 اسفندماه در مجتمع فرهنگی تفریحی کوهسنگی آغاز و تا 10 فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت.
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار