خبرگزاری بسیج: کاروان راهیان نور منطقه 20 با مشایعت شهردار منطقه و جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران و جمعی از مدیران شهری شهرری به مناطق عملیاتی جنوب کشور رهسپارشدند.
کد خبر: ۸۸۴۰۶۹۱
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 شهر تهران، سرهنگ غلامرضا بوربور جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در جمع شهروندان منطقه 20 گفت: امنیت و آرامش امروز کشورمان را مدیون خون 219 هزار شهید و 500 هزار ایثارگر دوران دفاع مقدس هستیم.

بوربور سفر راهیان نور را توفیق ارزشمندی برشمرد و افزود: مهمترین اثر این سفر معنوی این است که بتوانیم شهدا را بشناسیم و به عنوان بهترین الگو به جامعه معرفی کنیم.

در ادامه سیداحمد صفوی نیز ضمن تبریک روز میلاد پربرکت حضرت فاطمه(س)، شروع سال جدید در کنار شهدا و مناطق نور را توفیقی ارزشمند برشمرد و گفت: شهدا برای صیانت و پاسداری از  انقلاب، سرزمین و استقلال کشور در مقابل دشمنان اسلام ایستادند و مقاومت کردند و امروز شاهد رشد و بالندگی، امنیت و آسایش هستیم.

صفوی افزود: امیدواریم ضمن بهره مندی کامل از انوار معنوی این سفر، به عنوان سفیران، معنویات این سفر را در جامعه به خوبی بسط و گسترش دهید تا همگان از این فضای معنوی استفاده کنند.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه سفرهای راهیان نور دو بار در سال به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور انجام می شود، یادآور شد: خوشحالیم با تدبیر شهردار تهران، این رویه و فعالیت در شهرداری تهران آغاز شد تا شهروندان بتوانند به سرزمین نور مراجعه کنند و از محورهای عملیاتی جنوب و غرب استفاده کنند.

بر اساس این گزارش360 نفر از شهروندان منطقه 20 که به عنوان اولین بار از این امکان فرهنگی استفاده می کردند، در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

 

ارسال نظرات