خبرهای داغ:
خادم شهدا در شلمچه گفت: خیلی دوست داشتم بیام تا دو روز قبل از اعزام هرگز فکر نمی کردم حضور داشته باشم و افسوس که انسان عمرش را به بطالت بگذراند.
کد خبر: ۸۸۴۰۶۸۷
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
خادم شهدا در شلمچه گفت: خیلی دوست داشتم بیام تا دو روز قبل از اعزام هرگز فکر نمی کردم حضور داشته باشم و افسوس که انسان عمرش را به بطالت بگذراند.

سید محمد خردمند در گفتگو با خبرنگار بسیج مستقر در شلمچه گفت: خاک شلمچه قطعه ای از بهشت بوده که انسان را به آرامش روحی و جسمی میرسند.

وی گفت:کربلا چون خون امام مظلوم در آن به زمین ریخته شد امروز کعبه عاشقان شده و شلمچه هم با خونهای پاک فرزندان روح الله امروز در دنیا شناخته شده است و برای ما به برکت شهدا بوده که ارزشمند است

خردمند در ادامه تصریح کرد: کمک کردن به زائرین یک حالت معنوی دارد که اگر درک کنید هرگز آن را رها نخواهید کرد ما بهترین انسان های این مملکت را برای حفظ این خاک از دست دادیم پس قدرشناس مردان سفر کرده خود باشیم.

وی افزود:وقتی به درستی تفکر می کنیم متوجه میشویم که عمر ما به بطالت و سرگرمی گذرانده شده و از مسیر حق فاصله گرفتیم ما برای تفریح به دنیا نیامده ایم بلکه برای رسیدن به خدا زمین پایگاه آسمانی شدن است

خردمند تصریح کرد:سال های بعد هم خواهم آمد و دوست دارم که در سوریه و عراق هم به جنگ مخالفان اسلام و انقلاب بروم تا ما هستیم رهبری خیالش راحت باشد که استخوان های ما هم برای نبرد با دشمن آماده است و برای در هم کوبیدن استکبار و وهابیت خون نگاری خواهیم کرد.

خادم شهدا با اشاره به تهدیدات برای کشور گفت:من سربازم و با الهم از شهدا منتظر اشاره رهبر انقلاب هستم و هرگز در راه رسیدن به نقطه تعالی درنگ نخواهیم کرد فقط مسولان مرد میدان باشند و کم نیاورند جمع کردن دام های دشمن به ما محول شود.
 
1002/پ30/ب/73
ارسال نظرات
پر بیننده ها