خبرگزاری بسیج: کتابت عنوان سال 1396 توسط استاد خوشنویس صاحب نام کشور و ساکن شهرستان ری بر روی پایگاه اینترنتی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) قرار گرفت.
کد خبر: ۸۸۴۰۶۸۶
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵

  به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خطاب به ملت ایران، سال 1396 را سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید - اشتغال» نامگذاری کردند.

نگارش عنوان سال که توسط استاد داوود نیکنام صورت گرفته است، بر روی پایگاه اینترنتی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) با کیفیت بالا جهت استفاده عموم، دستگاههای اجرایی کشور و علاقه مندان قرار داده شده است.

وی، همچنین نگارنده نشان سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» و «دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی» است که این اثر در سال های گذشته از سوی مردم با استقبال زیادی روبرو شد.

گفتنی است، استاد «داوود نیکنام» را به خوشنویس اهل بیت (ع) می‌‌شناسند و کتیبه ضریح شش گوشه حضرت امام حسین علیه‌السلام، ضریح حضرت زینب کبری (س) و ضریح حضرت رقیه (س)  را خوشنویسی کرده است.

داود نیکنام خوشنویسی را در سال 64، از محضر استاد زنده یاد «ابراهیم بخت‌شکوهی» در تبریز فرا گرفت و از سال ٦٩ پس از فارغ التحصیلی از انجمن خوشنویسان ایران، کار تدریس را آغاز می کند.

وی ابداع کننده آثار خوشنویسی "مدرن برجسته" است و تاکنون ده ها نمایشگاه داخلی و خارجی بر پا کرده و علاوه بر کار داوری در چندین جشنواره سراسری، موفق به اخذ جوائز و عناوین متعدد هنری در جشنواره های خوشنویسی کشور شده است.

 

ارسال نظرات