خبرهای داغ:
احسان کاشانی در گفتگو با خبر نگاربسیج مستقر در شلمچه گفت دوران دفاع مقدس گفت:ما از قافله جا مانده ایم و افسوس که مانده ایم و خود را آلوده دنیا کردیم.
کد خبر: ۸۸۴۰۶۷۳
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
احسان کاسانی رزمنده دوران دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار بسیج مستقر در شلمچه گفت:انگار دیروز بود کنار همین خاکریز بیش از چند هزار نیرو براز در هم کوبیدن ارتش متجاوز عراق هم قسم شدیم. و سربندهای یازهرا  بین بچه ها توضیح می شد و برای گرفتن سربند یا حسین و یا زهرا دعوایی بین رزمنده ها بود.

وی گفت:در آن روز ها همه دنبال جهاد و پیکار بودند.چه خونهای گرمی بر روی زمین ریخته شده تا اینکه این انقلاب پا برجا بماند.چقدر لاله های جوان در خون غلتیدند و به دیدار معبود شتافتند تا امروز بهشتی برای ما رقم بزنند و زیارتگاه عشق بسازند.

رزمنده دوران دفاع مقدس اظهار داشت :کربلای ۵لیله القدر انقلاب اسلامی بود و سرنوشت جنگ و بقا انقلاب را تضمین کرد و در حقیقت همه دنیا احیا شدن انقلاب را تجربه کردند.

کاشانی در حالیکه گریه و بغض گلویش را فشرده تصریح کرو:در همین خاک دوستان آسمانی من در کنار م به خاک افتادند و من کاری نتوانستم بکنم اینجا محشری بود که امروز سکوتش رازهایی دارد که فقط خدا و حضرت زهرا راز آن را می دانند.

وی در پایان گفت:قدر زحمات رزمنده ها را ندانیم روزگار تلخ تر از آن دوران را به ما خواهد چشاند و چهره رهبر انقلاب یادگاری از همه شهدایت.
 
1002/پ20/ب/64
ارسال نظرات
پر بیننده ها