خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین:

ایجاد بسترهای تولید، اشتغال مستلزم بسیج همگانی است

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین: ایجاد بسترهای تولید، اشتغال و بهره مندی ازظرفیت های بی کران داخل کشور مستلزم بسیج همگانی در راستای نیل به«اقتصادمقاومتی، تولید و اشتغال»این نسخه شفابخش کشوراست.
کد خبر: ۸۸۴۰۶۷۲
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
به گزارش ستاد خبری و اطلاع رسانی راهیان نور مستقر در خرمشهر، سرهنگ پاسدار محرمعلی والدی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد(علیه السلام) شهرستان قزوین به مناسبت فرارسیدن سال نو پیامی به شرح زیر صادر کرد.
بسم الله الرحمن الرحیم
« یا مقلّب القلوب والابصار،
یا مدبّر اللّیل و النّهار،
یا محوّل الحول و الاحوال،
حوّل حالنا الی احسن الحال »
در این ایام نورانی و سالی که آغازین روزهای آن معطّر و مزین به شمیم روح افزای ولادت با سعادت ام ابیها، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) است، فرارسیدن بهار طبیعت و سال نو را به آحاد ملت مسلمان بالاخص خانواده های معظم و معزز شهدا و ایثارگران، کارگران، کارمندان، جامعه دانشگاهی و دانش آموزان و بسیجیان بخش های شهرستان قزوین تبریک و تهنیت عرض می نمایم. سال 1396 را در حالی آغاز می‌کنیم که با تکیه بر عنایات ذات اقدس الهی و توجهات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و در سایه تلاش‌ها و مجاهدت‌های مؤمنانه فرماندهان، مدیران و آحاد پاسداران و بسیجیان سلحشور و جان برکف در کنار مردم بصیر و ولایتمدار شهرستان قزوین به دستاوردها و موفقیت‌های قابل توجه و بدیعی در برابر تهدیدات متنوع معاندین و بدخواهان، دست یافته‌ایم که صد البته تداوم و استمرار حرکت در این مسیر پرافتخار و فتح قله‌هایی رفیع تر، نیازمند تدبیر، برنامه ریزی، تلاش و همتی مضاعف از سوی مسئولین و همه ملت شهیدپرور است و اینجانب امید و اطمینان دارم که به حول و قوه الهی، در سال پیش رو و سال‌های آینده نیز قله‌های اقتدار و پیشرفت یک به یک فتح خواهند شد. راهبرد سال 96 (اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال) نام گرفته است. ایجاد بسترهای تولید و اشتغال و بهره مندی از ظرفیت های بی کران داخل کشور مستلزم بسیج همگانی در راستای نیل به این سیاست کلان و این نسخه شفابخش کشوراست. لذا شایسته است مردم و مسئولین درکنار هم برای تحقق این امر خطیر گام های عملی بردارند و همگی خود را موظف و ملزم به پیروی از دستورات رهبر معظم انقلاب بدانیم، که راه سعادت و عزت ملت قهرمان ایران جز این نخواهد بود. اینجانب امیدوارم سال جدید به لطف حضرت حق و عنایت حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیها) سالی پر از خیر و برکت و سلامتی برای همه شما عزیزان و خانواده‌های محترمتان باشد و خداوند متعال همه ما را بر انجام وظایف و مسئولیت هایمان موفق بدارد. ان شاء الله.
 
 محرمعلی والدی فرمانده سپاه ناحیه  بسیج امام سجاد(علیه السلام) شهرستان قزوین
 
1001/پ63/30
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها