خبرهای داغ:
همسر شهید مدافع حرم عبدالکریم اصل غوابش:

فرهنگ راهیان نور و آوردن نسل های دوم، سوم و چهارم جنگ بسیار خوب و زیباست

راهیان نور و زیبایی آشنایی نسل های بعدی با فرهنگ ایثار و شهادت همسر شهید مدافع حرم عبدالکریم اصل غوابش گفت: فرهنگ راهیان نور و آوردن نسل های دوم، سوم و چهارم جنگ بسیار خوب و زیباست تا آنها را با فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد در راه خدا آشنا کنیم.
کد خبر: ۸۸۴۰۶۶۲
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
راهیان نور و زیبایی آشنایی نسل های بعدی با فرهنگ ایثار و شهادت
همسر شهید مدافع حرم عبدالکریم اصل غوابش گفت: فرهنگ راهیان نور و آوردن نسل های دوم، سوم و چهارم جنگ بسیار خوب و زیباست تا آنها را با فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد در راه خدا آشنا کنیم.
به گزارش خبرگزاری بسیج در خوزستان ،عصر امروز همسر شهید مدافع حرم در حضور خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان  اظهار کرد: شهید یک  فرد متدین، فعال، ولایتمدار و اهل بیتی بودن بود؛ همیشه می گفت اگر کسی ولایتمدار و اهل بیتی نباشد نمی تواند مدافع اسلام، مسلمانان و ایران باشد.
وی افزود: این شهید در پادگان هفت حضرت حجت مشغول به کار بوده و در زمینه های مختلف زرهی، فرهنگی، حوزه نمایندگی و در همه حوزه ها اشتغال داشتند و هنرمند بود. فردی مذهبی بود که در محله خودمان بانی مسجد و هیئت عزاداری و زنجیرزنی را نیز تشکیل داد.
تصریح کرد: شهید غوابش برای جامعه و محله همیشه مفید بوده و در زمان جنگ نیز از سن 16 سالگی حضور داشته و مبارزه کرد و در نهایت هم از ناحیه پا مصدوم و به درجه جانبازی نائل شد. بعد از اتمام جنگ نیز سال ها در سپاه خدمت کرد و همیشه می گفت در هر قسمتی که باشم کارم را به درستی انجام می دهم و فقط دلسوز بودن و توجه کامل داشتن برایم مهم است.
بیان کرد: وقتی مقام معظم رهبری فرمودند دفاع از ایران و اسلام به مرز ما ختم نمی شود و هرجایی که اسلام و مسلمانان درخطر باشند و نیاز هم باشد، ما هم آنجا هستیم برای همین هدف به سوریه رفتند و در زمینه زرهی مهارت زیادی داشته و آنجا خدمت رسانی های زیادی داشت.
عنوان کرد: این هدف باعث شد تا از جان (عزیزترین برای هرکسی) و خانواده خود بگذرد تا امنیت را به ایران و ایرانی هدیه کند و واقعا نیز این شهید چنین هدفی داشت. در منزل همیشه صحبت از ایثار، جهاد، شهادت و رهبری داشت و به فرزندان توصیه می کرد که مدافع ولایت و ایران و در عین حال انقلابی وار باشند.
یادآور شد: وقتی که به شهادت رسید برای ما دو جنبه خوشحالی و ناراحتی داشت؛ خوشحال از اینکه به هدف خدمت کردن به اسلام رسیده و ناراحت از اینکه همسر و پدری دلسوز و مهربان را از دست دادیم. ولی همین که می بینیم مردم ایران در امنیت کامل بسر می برند، خوشحال و مسرور هستیم.
ادامه داد: تمام  زنان و مردانی که برای دیدار از مناطق جنگی از سراسر کشور می آیند این را بدانند که اینجا چه رشادت ها و تلاش هایی انجام و چه خون های پاکی ریخته شده تا این آزادی برای مردم ایران فراهم شده است.
اظهار کرد: فرهنگ راهیان نور و آوردن نسل های دوم، سوم و چهارم جنگ بسیار خوب و زیباست تا آنها را با فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد در راه خدا آشنا کنیم. باید این آزادگی و مردانگی را به نسل های آینده منتقل کنیم تا بدانند با چه تلاش هایی ایران امروز به این نقطه رسیده که همه دنیا از آن صحبت می کنند.
در پایان گفت: شهید غوابش 19 تیر ماه 94 در روز قدس و ماه رمضان به شهادت رسید. حضورش در جنگ داوطلبانه و با اصرار خودش بوده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار