حجت الاسلام سید محمد احمدی، در گفتگو با خبرنگار بسیج ، گفت: راهیان نور یک تحول و یک سفر پرمعنا و پراستفاده است.
کد خبر: ۸۸۴۰۶۲۷
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری در جنوب؛ امام جمعه فرخشهر در سفر به مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور، به خبرنگار بسیج، گفت: مقطع دوران 8سال دفاع مقدس، یک مقطع اصلی از تاریخ کشور ما، تاریخ اسلام و قرآن است و هیچ کس نمی تواند بی تفاوت از آن بگذرد.

حجت الاسلام سید محمد احمدی، افزود: فرصت بسیار مهم و ارزشمندی است که همه مردم عزیز کشور و استان چهارمحال و بختیاری با مسافرت به این مناطق، در واقع بیشتر با رشادت ها و دلاوری هایی که رزمندگان برای دفاع از اسلام، قرآن و دفاع ازکشور به خرج دادند، آشنا شوند.

وی، خاطرنشان کرد: فرصت سفر به راهیان نور برای انسان برابری می کند با یک دوره تحصیلی گذراندن و خیلی دربهای معرفت ودانش به روی انسان باز می شود. انسان هرچه آشنا شود با حقیقت شهادت و ایثار، در واقع با حقیقت عالم آشناتر می شود ودر این سفر این مسئله بسیار فراهم است.

مدیر استانی حوزه علمیه چهارمحال وبختیاری، گفت: جوانان عزیز ورزمندگان اسلام که ما همه میدانیم آن روز سلاح آنها سلاحایمان بود و خیلی راحت می توانیم برتری قدرت ایمان و مقاومت بر ابزار وتجهیزات روز را ببینیم، درمناطق مختلفی که حاضر می شویم، هنوز بعد از این همه سال فضای معنویت بسیار حاکم بر این مناطق عملیاتی را انسان می تواند حس کند.

حجت الاسلام احمدی، با بیان اینکه، راهیان نور، یک فرصت بسیار مهمی برای ارتقای معنوی خود انسان است، افزود: راهیان نور یک تحول و یک سفر پرمعنا و پراستفاده است.

وی، ادامه داد:عزیزان سپاه، نیروهای نظامی و ارتش، واقعاً ایثارگرانه دارند به زائران راهیان نور خدمات ارائه می دهند که باید از همه آنها تشکر کنیم.

امام جمعه فرخشهر، تصریح کرد: جوانان و نوجوانان بسیجی که مخلصانه در این راه خدمت می کنند و فضای معنویت جنگ را زنده نگهداشته اند می توانند سرمنشإ تحول در رفتار انسان باشد.

حجت الاسلام احمدی، باتقدیر از دست اندرکاران برگزاری اردوهای راهیان نور و خادمان زایران در مناطق مختلف عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، راهیان نور یک فناوری است ، یعنی ما می توانیم بیش از فناوری هسته ای و ...، از این فرصت برای مقاوم سازی جوانان در برابر هجمه عظیمی که امروز با انواع توطئه ها ازسوی دشمنان ایجاد می شود، استفاده کنیم.

وی، گفت: این مناطق را وقتی انسان می بیند، و شور و حضور پرتعداد آحاد مردم را می بیند، به حقانیت جبهه اسلام پی می برد و من به خانواده ها و جوانان عزیز توصیه می کنم این فرصت راهیان نور را ازدست ندهند.

به گفته امام جمعه فرخشهر، گاهی سفر به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس می تواند برای همیشه در زندگی افراد تحول ایجاد کرده و آنها را به سوی خیر و سعادت حرکت دهد.

گفتنی است: مدیر استانی حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری از بخش های مختلف مجموعه اقامتی زائران راهیان نور استان در اردوگاه شهید مسعودیان اهواز نیز بازدید کرد.

ارسال نظرات